Toon's nieuwe aanwinst: een 343
- V300 register
- Verbannen
-
Phoe, wel even slikken...
Maar dan wordt hij wel helemaal goed aangepakt!
Ik ga er deze week even over nadenken, maar ik geef het een goede kans!
Ik wilde eigenlijk naar Malden, maar die hebben het erg druk en ben nu hier terechtgekomen.
www.deenenoldtimers.nl/
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
nijmegenleeft;182698 schreef : Ik wilde eigenlijk naar Malden, maar die hebben het erg druk...
Helaas wel ja. :cry3:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alleen heb ik een raar geluid ontdekt als ik een bocht naar links maak schaaft er iets bij het rechter voorwiel. Ik dacht eerst de schokbreker of misschien de vering maar dat lijkt het toch niet te zijn.
Zou het een wiellager kunnen zijn?
De slechte plekjes aan de auto zijn we zelf aan het aanpakken. Bij het restauratiebedrijf vonden ze dat de hele auto opnieuw gespoten moest worden maar dat lijkt me wat overdreven. De auto staat hartstikke mooi in de lak alleen op een paar plaatsen komt de blanke lak wat los. Zolang ik de auto binnen kan zetten met slechte weersomstandigheden lijkt het me niet nodig de auto zo rigoreus aan te pakken.
Gisteren ben ik eerst begonnen met onder de kap de boel te poetsen. Das nog een helse klus zeg. Ik ben twee uur bezig geweest aan ??n kant en dat is nu aardig schoon. De andere kant(passagierskant) lijkt me nog wat meer werk.
Volgende week maandag ga ik er weer verder mee denk ik.
De randjes van de spatborden en achter onder de bumper staan dan ook op het programma. Het linker voorscherm ben ik nog niet over uit.
De ??n zegt laat het orgineel zitten en lassen en de ander zegt dat dat geen optie is omdat de roest/rot vanzelf weer terug komt. Zelf ben ik bang dat het scherm dat ik heb liggen slecht past als ik naar het rechter voorscherm kijk. Die hebben ze ook vervangen in het verleden maar da`s niet al te best gedaan.Misschien eerst maar eens met polyester aan de gang om het voorlopig voor het oog netjes te maken?
Hier nog wat fototjes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zowel aand e bovenrand als aan de wielkastrand (binnen) zitten clipjes waar je de bouten van het 'buitenscherm' doorheen schroeft. Die clipjes kunnen echter een heel behoorlijk eind schuiven zodat je een heel goede pasvorm kunt krijgen, mits je gebruik maakt van originele delen. Onder aan de dorpel strak krijgen kan ook wel, maar dan moet je echt alle oude tectylzooi wegschrapen. Eigenlijk tot op het blanke metaal, (wat je vervolgens wel weer moet gaan beschermen door een nieuw laagje anti-roest!!), vervolgens het scherm plaatsen (smeer alle contactranden goed in met nadenkit o.i.d.) en dus helemaal 'afstellen', en daarna pas gaan spuiten.
Als je dat plaatsen zelf niet aandurft zoek dan een goede plaatwerker met timmermansoog, die het scherm voor je kan plaatsen en daarna spuiten. Met het plaatsen en stellen van een vervangend scherm ben je toch al gauw een uur zoet (iemand met ervaring doet het wellicht sneller).
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Helemaal overspuiten? Dat klinkt als een restauratiebedrijf dat heel hard werk nodig heeft. Dat is op zich al geen goed teken, dan hebben ze te weinig werk.nijmegenleeft;187615 schreef : De slechte plekjes aan de auto zijn we zelf aan het aanpakken. Bij het restauratiebedrijf vonden ze dat de hele auto opnieuw gespoten moest worden maar dat lijkt me wat overdreven.
Probeer anders www.pkar.nl als je er zelf niet uit of aan toe komt. Hij komt om in het werk (w?l een goed teken) dus je zult wel even moeten wachten vrees ik.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Heb je al enig idee hoelang dat nog gaat duren? Vorig jaar waren ze toch al behoorlijk ver opweg dacht ik.Lucluc;187648 schreef : Ik ken iemand die zoveel werk heeft dat ie al jaren niet meer aan werk toekomt. Da's ook niet bepaald aan te raden.
- V300 register
- Verbannen
-