Toon's nieuwe aanwinst: een 343
- Mark Smeets
- Moderator
-

Komt wel ook door de 760 nu, anders was dat wel anders geweest, maar toch..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;187705 schreef : Dus ik moet gewoon een 760 aanschaffen en dan mis ik m'n GLS minder? Bedankt voor de tip, ik ga meteen zoeken. 780 mag ook, neem ik aan?
Nee als je een 760 aanschaft duurt het nog langer, want dan moet je die ook opknappen :humor:
Ik denk dat je mijn vorige reactie fout hebt gelezen dus. Ondertussen is de 760 ook rondom aan de bodem gelast zeg maar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alleen zijn de dopjes die op de achterruit rusten vergaan en de klemmetjes links en rechts onder zitten er ook niet bij.
De draaidopjes zitten nog wel in het jaloezie aan de onderkant.
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een jaloezie die niet helemaal compleet is?
Ik zal straks even foto`s plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
sorry, ben gewoon een beetje jaloers :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zeg Jos ga je eigen topic vol met onzin gooien:+.flyhart;195471 schreef : Ik geef je het antwoord in ruil voor het louvre paneel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Ik heb een stuk schroefdraad gepakt en die dwars door de daarvoor bedoelde gaten in de louvre gestoken (aan de achterkant, van bovenaan tot onderaan). Vervolgens zowel voor als achter het lipje (waar het draad doorheen gaat) een moer gedraaid (borgende, anders trillen ze weer los). Tussen de moer en het lipje heb ik een zelf gebogen klemmetje geplaatst, welke je onder het ruitrubber schuift.
Dat alleen is niet genoeg, dus ik heb rondom tig klemmetjes gebogen die je over de louvre schuift, en onder het ruitrubber. Je moet ze lang genoeg maken want ze moeten genoeg "vlees" hebben, maar niet t? lang want het rubber mag niet beschadigen.
Voor die tijd heb ik nog wel even riant met 3M ruitenkit het rubber aan de ruitkant afgedicht om lekkages te voorkomen.
Het is niet de offici?le methode en het is op eigen risico, maar ik heb er al duizenden kilometers opzitten op die manier (15.000?) waarvan een reis naar Zuid-Frankrijk en weer terug, en hij zit nog altijd goed vast... er heeft sneeuw op gelegen, ik ben er mee op de snelweg geweest, langs vrachtwagens gereden (en daar zit altijd zo'n lekkere luchtzak achter), in de regen gestaan, bevroren etc.
ik kan me voorstellen dat je mijn "how-to" wat vaag vindt, als je de 10e maart in Heerde bent kun je wel even kijken bij mijn 345, ik ben er dan nl ook
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.