Toon's nieuwe aanwinst: een 343
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Fijn dat je 'm weer "gevonden" hebt, nog heel veel plezierige kilometers gewenst

@ Anjo; waar heb je het tapeind voor dat uitlaatspruitstuk gekocht? Voor de 345 moet ik er ook zo een hebben, maar nog niet kunnen vinden (niet bij automaterialenzaak, ook niet bij de ijzerwarenhandel).
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;181839 schreef : @ Anjo; waar heb je het tapeind voor dat uitlaatspruitstuk gekocht? Voor de 345 moet ik er ook zo een hebben, maar nog niet kunnen vinden (niet bij automaterialenzaak, ook niet bij de ijzerwarenhandel).
Terberg, schat ik zo!
Als je verlegen zit om draadeind, M8 of M10, zeg het maar.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
was nog een teringwerk ook zeg, onbegrijpelijk. van het midden/achterste tapeind zat er een bout met engels draad in, en nog scheef ook!
het voorste tapeind wat afgebroken was zat er ook scheef in, maar helemaal tot aan de achterkant! aan de moer waren ook sporen te zien van slag/lucht gereedschap, gewoon zo'n lompe hond lekker makkelijk met een luchttol er scheef in gedraaid dus, ongelofelijk
middenachter heb ik opnieuw getapt; draad erna bekeken en dat was nog fatsoenlijk genoeg om een tapeind in te plaatsen, de afgebroken heb ik een griptang op gezet maar die was absoluut niet los te krijgen, met de voorpijp erop had ik nog precies 2 gangen draad zichtbaar en heb daar de moer opgedraaid, in principe te weinig maar de moer zit er nu 3 gangen op en klemt de flens wel vast...
mocht hij nu uiteindelijk daar gaan lekken dan wordt het denk ik een ander uitlaatspruitstukje, of minimaal het spruitstuk verwijderen om het tapeind uit te kunnen boren.
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

210 is ook al goed

@ Erik: Deze week wordt niks om de vario te brengen ik hoop volgende week.
Erg druk en nog steeds wat personeel op vakantie (die studenten nemen het er maar van :y:dit jaar).
- V300 register
- Verbannen
-
Lekker rustig zo`n 5 bak moet ik zeggen.
Lekker rustig rond de 100 gereden.
Ik heb hem ook maar even goed gewassen want dat was ook al weer eventjes geleden. ook lekker inde was gezet en deze week ga ik hem van binnen ook even uitmesten.
Ik wou hem eerst in Beuningen laten staan omdat hij dan lekker binnen staat maar ik heb er zoveel plezier aan om er lekker mee te toeren dat ik hem nog maar even in Geldrop laat staan.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-