Toon's nieuwe aanwinst: een 343
- V300 register
- Verbannen
-
Joost bedankt voor je uitleg maar als die zetjes nieuw te krijgen zijn bespaart dat een hoop werk als ik dat zo lees.
Ik ben wel benieuwd om te zien hoe je dat gedaan hebt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zullen we samen bestellen Toon? Scheelt misschien weer verzendkosten en dan kunnen we op een evenement een keer uitwisselen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zal eens even gaan snuffelen, misschien lukt het voor 10 maart nog wel.
Ik ben niet zo vaak van de partij op evenementen.Altijd lastig op zaterdag als je een winkel hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
Ook ivm diefstalgevoeligheid.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;196267 schreef : flensmoer met M10x1.25 draad
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
hahaha, sorry maarja jou idee
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nop, dat denk ik niet; dat is gewoon een gebrek van deze uitlaat. is niet voor niets later ook gewijzigdnijmegenleeft;196280 schreef : Als ik die moer weer op de motorsteun draai kan het dan zo zijn dat de motor een andere stand in neemt zodat de uitlaat tegen het chassis aan komt?
dat kan haynes wel vertellen, maar liever een voorpijp die een chassisbalk dreigt te raken als een aandrijfas die nog geen 10.000km meegaatJoris;196284 schreef : je kunt de motor in de steunen zo'n centimeter verschuiven (als je beide kanten los hebt) haynes adviseert om de motor zoveel mogelijk naar links te hangen, vanuit rijderspositie gezien!
een echte l/r uitlijning of schuiving heb je niet met een 1.4 of 1.7 motor, voorste steunen van een >85er (45gr motorsteunen) werken zelfs al centrerend. bij de achterste steunen is een hoogteverstelling (met een beetje uitrekcompensatie, daarom zijn de sleuven ook schuin naar buiten) maar hoe de aandrijfas op de splines zit bepaald waar je die vast zet, die moet vrij heen en weer kunnen schuiven.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Nee die moet Anjo nog steeds een keertje inbouwen maar hij dringt er steeds op aan er een 2,5 TURBO van te maken. Ik weet alleen niet of de meisjes uit het dorp hier heel blij van gaan worden als ik hier al driftend over de rotondes van het Pittoreske Geldrop voorbij kom knallen:humor:.Joris;196325 schreef : Ow, kak ja.. Ik dacht dat het over een 2 liter ging.. Dan heb ik niks gezegd!
Anjo, is het dan toch niet verstandig een keertje een andere uitlaat er in te hangen?