Rode 343 '77
- V300 register
- Verbannen
-
(overigens komen Erwin en ik er zojuist per Pm achter dat we elkaar al kennen uit een ander leven, zie zijn andere klassieker! kleine wereld he).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
erwin88;151046 schreef : Daarom zoek ik ook iemand die ik een beetje na kan trekken op het forum enzo zodat ik de 343 aan diegene kan toevertrouwen...
Let wel op, als de auto geruild / verkocht is, dan kan die persoon ermee doen wat hij wil, dus verwacht niet te veel! Ik heb hier wel meer mensen enthousiast zien beginnen en uiteindelijk gaat de auto naar een jaar weer weg omdat het toch te duur is etc...
Overigens ik heb zoiets van, karren met dat ding, daar zijn ze tenslotte ooit voor gemaakt.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

(goede ide?n worden naar mijn idee alleen beloond als de beloning onderdeel is van het idee, maar goed)
- V300 register
- Verbannen
-
erwin88;151093 schreef : Zekerheid heb je nooit natuurlijk... maar goed, dan kan ik er ook niks meer aan doen. Ik doe m'n best en meer is het niet. Als er nou een museum voor was bracht ik m daar heen. Afwachten maar.
Kijk, dat is andere taal, daar heb ik wat mee.
Als d?t er zou zijn, nou dan sta ik vooraan in de rij om PK naar binnen te schuiven.
Beter dan het donkere hol waar hij straks naar binnen gaat. Maar ja, er is geen museum.
@Erik
IK wil best met jou in een museum commisie hoor. Ben wel erg kritisch, zal wel het probleem zijn.
E?n ding weet ik zeker... zou het best met je kunnen vinden. Nou jij weer.