Volvo 340 L 1983 van Marcel
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
(zoals ik vorig jaar deed bij Niels..:woops:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;145875 schreef : Jah dat soort mensen is snel tevreden
Ik heb inmiddels nog een zakje met de bevestigingsmaterialen gevonden, maar het enige bruikbare zijn de grote dikke ringen, de rubbers en de moeren heb je niks meer aan denk ik. Misschien nog om bij de automaterialenzaak nieuwe te bestellen? Als je naar de BBQ komt kun je die nog meekrijgen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ook had ik bij het radiatorslang losmaken de koelventilator-sensor afgebroken :+ Daar dacht ik tijdens die rit weer aan.. Toen ik terug was weer nieuw kabelschoentje erop en een knipperlicht-aansluiting vastgesoldeert die loskwam toen het voorscherm eraf ging.
Morgenochtend begint de tocht naar Rock am Ring, maandag weer terug, en dan verder de dorpel afwerken en de juiste lak-kleur bestellen :+
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Bodejodel;145928 schreef : Ik heb inmiddels nog een zakje met de bevestigingsmaterialen gevonden, maar het enige bruikbare zijn de grote dikke ringen, de rubbers en de moeren heb je niks meer aan denk ik. Misschien nog om bij de automaterialenzaak nieuwe te bestellen? Als je naar de BBQ komt kun je die nog meekrijgen.
Offtopic:
Ben helaas verplicht om de 12de op mn werk bier te komen drinken (teambuilding), maar als je ze wilt opsturen zou dat fijn zijn. Weet ik iig hoe ze dr uitzien en de maten.
Ontopic:
Succes met de rit naar RaR er komen een buslading goede bands
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had laatst bij euro-autoparts wat paraventhoeken besteld, bij artaparts stond links niet meer leverbaar. Nu werd ik dus gebeld dat zij hem ook neit meer konden leveren. Ze zouden nog contact opnemen met de mensen in Denemarken hoe of wat, maar het zou dus kunnen dat ze gewoon op zijn en niet meer gemaakt worden. Maandag hoor ik meer
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Ik heb er zeskantbouten in teruggezet. Niet vergeten om ze na een poosje even na te trekken
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Zal is even kijken welke maat het is
- V300 register
- Verbannen
-
6-kantboutjes van dezelfde sterkte terugzetten moet geen probleem zijn. Zo zaten ze bij mijn mk3 ook (affabriek?)
- V300 register
- Verbannen
-
deze kun je met een borgingsdraad vastzetten. werd/wordt veel gebruikt bij vliegtuigmotoren