Volvo 340 L 1983 van Marcel
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;139677 schreef : Dit is het set wat je besteld hebt neem ik aan? Kom er net achter dat pap ze al jaren aan het plakken is voor de APK omdat hij geen nieuwe kon krijgen....
Die heb ik ja maar dat is niet de goede, zie post 436, daar staat het merk en nr van wat de goede is, plus pics
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Vermilion;139689 schreef : Bij de lokale onderdelenboer, dus op zich zou de Brezan er ook aan moeten kunnen komen denk ik, mocht dat niet lukken laat het even weten dan kan ik wellicht vragen of ze nog een setje kunnen regelen
oeps, vanmorgen in al het enthousiasme dus 2 setjes besteld. Wat was er precies fout aan? :confused:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de stuurinrichting is het meteen afkeur. Ik rij al zeker 10 jaar met kapotte hoezen rond, het rijd nog steeds. Maar aangezien ik nieuwe shokdempers wil is het ook wel handig dat de hoezen heel zijn!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je schokdempers niet goed genoeg werken is het afkeur. Je ziet een rode lijn op een scherm en daar mag hij niet onderkomen....
In Nederland moet je het wel heel erg bond maken wil het afkeur zijn. Zelfs als de olie er uit komt sijbelen is het niet eens afkeur! Wel een ac puntje....
In Nederland kun je gewoon een wagen door de apk krijgen die stuitert en lekt als een gek (schokdempers) maar ow wee ow wee, als er een zeer klein pluisje op de gordel zit, (niet aan de rand maar in het midden) of als er een zeer klein bijna niet zichtbaar scheurtje in je ruitenwisserblad zit....
Tenzij je bij kwikfit je auto laat keuren die zullen wel extra strenge regels betreffende schokdempers hanteren....
- V300 register
- Verbannen
-