Volvo 340 DL diesel 1987 (RG-09-VT)
- V300 register
- Verbannen
-
Zit je regelmatig daar dan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat ze zelf niet helemaal helder hadden wat een GLT klokkenset is, en dat ik daarvoor beter zelf kon komen kijken. Voor mij geen optie ; ik zit tot 2 dagen voor mijn vakantie aan boord.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nu hebben ze daar spijt van omdat ze nu veel meer vraag hebben. Ik zag nog wel e.e.a. aan leuks liggen, maar er lag niet bijster veel meer.
Ik zal noooooit vergeten dat mijn demper daar jarenlang heeft gelegen; ik had hem gemonteerd met wat WD40, gewoon op de oprit. Het is echter een "lam kinderarmpje-model", dus hij buigt af naar links. Ik startte de auto en .... woooosj de hele deur van de bijkeuken zwart en onder de spetters. Heb ik nog een poosje op moeten poetsen van moeders om hem weer schoon te krijgen.
Dit soort klusjes doe ik dus niet meer op de oprit

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ben340DL;145769 schreef : Ik heb besloten om morgen de sloop in Austerlitz te bellen met de vraag of ze die diesel die daar staat aan mij willen verkopen. Ik wil sosieso het blok hebben. Dan kan ik dit blok een beurt geven, en als hij klaar is wisselen met het blok in de diesel. als hij me de hele wagen wil verkopen, heb ik een hele donorwagen want ik denk dat hij al afgemeld is.
Tof Ben, zet hem wel aan boord, gooien we de boot even langszij komen we even helpen!:y:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-