Volvo 340 DL diesel 1987 (RG-09-VT)
- V300 register
- Verbannen
-
Ben340DL;145169 schreef : Ik ben ook heel erg blij met de diesel !!! Het is alleen heel jammer dat de 340 vario nu geschorst in de stalling staat...Dat is nu een full GLT option vario geworden, met allerlei leuke xtra's. Hier was ik net klaar mee. Binnenkort krijg ik een handleiding hoe je een volvo 340 benzinetoerenteller om kan bouwen tot dieseltoerenteller Hier ga ik dan mee aan de slag. Ik ben nu op zoek naar een GLT klokkenset, maar ik ben bang dat die niet meer te krijgen zijn, denk ik geluk gehad met de aanschaf voor deze set in de vario.
Ben, pb mij is even het nummer van volvo van die toerenteller als je dat hebt... mss moet je dan niets ombouwen en heb ik hem wel liggen! Ik weet dat ik er enkele heb liggen en met die van ene diesel ben ik niets natuurlijk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
link.marktplaats.nl/350541842
Ik weet alleen niet zeker of die past? Het oude type heeft een andere kilometerkabel toch?
EDIT: hier nog een tellerset in Engeland:
www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?f=8&t=9719
kilometerteller overzetten, dan heb je meteen je eigen km-stand

- V300 register
- Verbannen
-
We varen nu op de Bergsche Maas en zijn een grote vissterfte aan het onderzoeken, weer eens wat anders, vinden heel veel dode Brasem en Bliek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
geen voorn/winde? (met uitzondering van een blankvoorntje)Gekke Gerritje;145224 schreef : We varen nu op de Bergsche Maas en zijn een grote vissterfte aan het onderzoeken, weer eens wat anders, vinden heel veel dode Brasem en Bliek.
zonee; waarschijnlijk bodemverontreiniging..
- V300 register
- Verbannen
-
@ Gerrit , mijn radio functioneerd ! heb jij de constante en geschakelde al gewisseld ? Ik wist niet dat je ook vissen als hobby had... Ik ben dit jaar nog niet op de Bergsche Maas geweest...
- V300 register
- Verbannen
-
We hebben natuurlijk een vuilwatertank aan boord en een afgiftepunt:halo:
Ben, daar zal ik me nog eens op storten, durf de radio er haast niet uit te halen, zit er nogal strak in, oh ja, ik heb echt een schurft aan vissen!
- V300 register
- Verbannen
-
Zal dit weekend nog even zoeken dan!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Als je tijd hebt, wil je dan even kijken wat je nog meer voor diesel spullen hebt ?
Dan is het sowieso handiger als ik even naar het zuiden afreis..