Volvo 340 DL diesel 1987 (RG-09-VT)
- V300 register
- Verbannen
-
@ Karsten Wil jij als je tijd hebt even kijken wat je hebt liggen vor een diesel ?
Bedenk ook even wat je ervoor wilt hebben(dit mag via PB)
Het plan met deze volvo is als volgt ;
Ik ga hem ophalen om vervolgens in het laadruim van mijn schoonouders hun schip te zetten. Deze wordt dan omgetoverd tot mijn hobbygarage.
Hier ga ik dan alle problemen aan deze auto verhelpen , en hem apk klaar maken. Zodra de diesel klaar is, ga ik hier mee rijden en gaat de 340 cvt de werkplaats in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Hopelijk krijgen ze dan niet onverwacht een lading kiezels te vervoeren...Ben340DL;140153 schreef : Ik ga hem ophalen om vervolgens in het laadruim van mijn schoonouders hun schip te zetten. Deze wordt dan omgetoverd tot mijn hobbygarage.

- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ga dan liever aan de slag met het dieselblokkie uit die sloper in Austerlitz, kwestie van een goede (bijna) belastingvrije 360 zoeken om 't zo origineel mogelijk te houden, even dit topic doornemen en ombouwen maarGekke Gerritje;140165 schreef : Zo'n dieseltje kan je natuurlijk ook leuk in een wegenbelastingvrije sleutelen!!

- V300 register
- Verbannen
-
Ben340DL;140153 schreef : Omdat ik deze auto ga redden, ga ik gewoon in dit topic verder met de vorderingen van de auto.
@ Karsten Wil jij als je tijd hebt even kijken wat je hebt liggen vor een diesel ?
Bedenk ook even wat je ervoor wilt hebben(dit mag via PB)
Het plan met deze volvo is als volgt ;
Ik ga hem ophalen om vervolgens in het laadruim van mijn schoonouders hun schip te zetten. Deze wordt dan omgetoverd tot mijn hobbygarage.
Hier ga ik dan alle problemen aan deze auto verhelpen , en hem apk klaar maken. Zodra de diesel klaar is, ga ik hier mee rijden en gaat de 340 cvt de werkplaats in.
Tuurlijk Ben, maar verwacht niet dat ik voor dit weekend al kan gaan kijken, ik zit zelf nog met enkele probleempjes met mijn eigen auto en die moet ik gewoon eerst even aanpakken, want het is niet meer zo leuk.
Daarna zal ik wel eens in de rommel duiken, want het zal even zoeken zijn denk ik. Mocht je stukken heel graag hebben, dan laat je het maar weten, dan heb ik ook een richting om in te gaan zoeken, want het ligt op dit moment nog allemaal een beetje door elkaar jammer genoeg!
Binnenkort maar is een database beginnen opbouwen, dan weet ik tenminste wat ik heb, dan nog een soort magazijn maken en dan komt het wel goed!
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;140184 schreef : Als een slagschip over de wegen.
Echt wat voor Ben dus!