Volvo 340 DL diesel 1987 (RG-09-VT)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja, als je dat kunt. Ik ben a-technisch, h?. En ik heb er ook geen tijd voor, ik heb al moeite om mijn eigen auto's te onderhouden...deze verantwoordelijkheden kan ik er niet bij hebben.Vermilion;139963 schreef : Maar als je alles zelf vervangd scheelt dat toch weer de helft.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Zo'n rekening is wel ?cht belachelijk duur trouwens. Dat moet veel en veel goedkoper kunnen. Hier heeft de garage de hoofdremcilinder vervangen + verversen van de remolie + alles wat erbij hoort, 200 euro incl. btw.
Zomaar een voorbeeld van het feit dat er ook goedkope garages zijn die toch prima werk kunnen afleveren.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De terechte vraag is in mijn ogen: wat nu? Een auto van pakweg 5000 euro kopen, die wel 'betrouwbaar' is? En zijn dan de kosten van 1500 euro voor een beurt + apk wel te rechtvaardigen?
De onderhoudskosten van een 340 zijn echt ontzettend laag, al lijkt 300 euro voor een apk al veel.
Stof om over na te denken.
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn moeder heeft trouwens nog nooit een beurt + apk van 1000 E gehad met haar nieuwere auto...dus ik denk toch dat je het beter zou kunnen treffen met een nieuwer 'ding'.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Als de auto toch definitief het Familie Meijer veld moet ruimen hoop ik voor jullie dat de auto nog een verder leven zal krijgen bij een volgende liefhebber!
Succes met de verdere afwikkeling/verkoop.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-