Volvo 340 DL diesel 1987 (RG-09-VT)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@ wouter, Heb jij toevallig ervaring met 340 brandstofpompen ? Er staat niet zo bar veel over geschreven. Of heb jij ergens een explosie tekening van dit ding ?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Heeft ze al een andere Volvo?
- V300 register
- Verbannen
-
Oja, nog een reden voor een andere, nieuwere auto: ze durfde (op aanraden van mij eigenlijk) er niet mee op een lange vakantie, naar Itali? of Zweden bijvoorbeeld. Ze vond het raar om hiervoor apart een auto te huren. Ik weet dat mensen nu gaan zeggen dat dat makkelijk kan....nou, go your gang!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb een fles injector reiniger in de tank gedaan. Dit was volgens mij totaal niet nodig ik kan motorisch geen mankementen ontdekken. Expres van de snelweg in zn twee veel gas gegeven, hij hapert niet eens.
Ik ga zo snel mogelijk alle punten volgens het lijstje van de apk keurmeester nalopen en afwerken, en zorgen dat er apk op de diesel komt.
Hele prettige ervaring geweest om bij Kirsten de auto op te halen, kwam er alleen op de snelweg achter dat de tank nog vol zat met diesel ! Als ik dit had geweten was ik niet alleen met een doos bonbons op de proppen gekomen...
@Steven, bedank je zus maar van mij !
- V300 register
- Verbannen
-
Niet? Goh, toch best vaak mee te maken gehad. Jij toch ook Erik?Ben340DL;141052 schreef : Expres van de snelweg in zn twee veel gas gegeven, hij hapert niet eens.
Zal ik doen! Als ze het zelf al niet gelezen heeft.Ben340DL;141052 schreef : @Steven, bedank je zus maar van mij !
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Volgens mij heeft hij nu een mooi tehuis gevonden voor een wat langer verblijf...