De Witte 1985 360 Sedan van Jeroen
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;104606 schreef : een LPi installatie is de enige die geen verlies (of zelfs kleine vermogenswinst) weet te behalen.
Dat komt omdat er daarbij vloeibaar LPG ingespoten wordt, direct op de inlaatklep. Veel voordelen, maar tis helaas een erg duur en problematisch systeem.
Daar ben ik beslist mee oneens.
Vermogensverlies is inderdaad niet aan de orde, er zijn zelfs gevallen bekend waarbij de auto op LPI meer vermogen heeft dan op benzine.
Die problemen zie ik alleen niet zo... Je moet enkel niet uit het oog verliezen dat de auto er een volledig brandstoftraject bij heeft, en dat dit, net als het benzinesysteem, van tijd tot tijd onderhoud nodig heeft. Veel mensen gaan hieraan voorbij, en als je dan een keer onderhoud krijgt (voorbeeld: pomp stukgelopen omdat die periodiek nieuwe olie moet hebben) is dat inderdaad even slikken. Maar een benzinefilter vervang je toch ook eens in de zoveel tijd, en injectoren laat je toch ook reinigen?
Ik rijd nu sinds september met LPI in de 850, en met 6 injectoren gaat dat echt perfect, tot +/- 300 pk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Er zit nog wel HEEL veel werk aan, hij noemde het zelfs een erg slechte auto wat roest betreft. Gelukkig wist ik dat al en is er wat aan te doen.
Nu nog wel even snel een wiellager en handremkabel versieren en rijden maar!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;104985 schreef : Dat zijn wel de goede, maar hij verzend alleen binnen Duitsland. Ik zal eens contact opnemen met hem.
Eventueel kan ik je hiermee wel helpen als het nodig zou zijn

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Waarmee? Je hebt een postadres in Duitland? Dan moeten ze ook in NL nog een keer verzonden worden, dus dat schiet niet zo op denk ik.v0lv0freak;105058 schreef : Eventueel kan ik je hiermee wel helpen als het nodig zou zijn
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Waarmee? Je hebt een postadres in Duitland? Dan moeten ze ook in NL nog een keer verzonden worden, dus dat schiet niet zo op denk ik.v0lv0freak;105058 schreef : Eventueel kan ik je hiermee wel helpen als het nodig zou zijn
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;105061 schreef : Waarmee? Je hebt een postadres in Duitland? Dan moeten ze ook in NL nog een keer verzonden worden, dus dat schiet niet zo op denk ik.
jup, kan veel geld besparen

Maargoed ik ga hier geen postkantoor voor V3C worden :nono:
Maar sommige verkopers doen echt niet naar andere landen verzenden, en dan had ik je wel kunnen helpen als het zich loonde qua kosten

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Bodejodel;104887 schreef : Dat is mooi!
Wat moet ie kosten?
Ik heb gevraagd, nu mag Doeke weer draaien...
Euhm... ik stuur hem je wel toe, en als ie goed is enzo, dan maak je maar over wat je het waard vindt;)
PM me je adres even;)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik bedacht me ook nog dat Danny Muitjens 300-spul verkocht dus heb ik het daar maar besteld.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-