De Witte 1985 360 Sedan van Jeroen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hij is regelmatig te vinden in een sleutelloods waar hij met een aantal vrienden werkt aan enkele "supercars" (700 pk Skyline, 450 pk sylvia, Impreza, M3 Turbo, etc...
Tot voor kort hadden ze een BMW 318 als "aftrapauto", maar die is helaas in beslag genomen.
Ik vrees dat hij en z'n vrienden de 360 als vervanger voor die BMW zien...

Aangezien mijn portomonne ook niet eindeloos rekbaar is wil ik hem nog een maandje vasthouden voor ik hem aan hem verkoop, maar als hij voor die tijd niet weg is mag hij hem overnemen van me. :cry2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
@Jeroen: Als je niet in de knoop komt met je geweten is dit wellicht een oplossing die maar moet. Ik zit nu financieel zo aan de grond dat ik hem niet eens terug kan kopen. Ik moet de huurbetaling zelfs gaan uitstellen. Volgende week hoop ik weer wat inkomsten te hebben. Ik moet volgende week oud ijzer wegbrengen. Hiervoor heb ik nog benzine reserveert. Het levert niet veel, maar iets meer dan de benzine kosten op. Dat is dan weer "winst". Ik hoop dat ik in het najaar meer projecturen krijg. Met de volvo hobby hou ik het niet zo lang meer vol of mensen moeten bereid zijn iets meer te gaan betalen. Dat zou fijn zijn. (sorry voor off-topic)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Stallen kost geld want dat kan daar niet. Daar is geen ruimte voor. Momenteel staat hij daar nog wel omdat ik nog niet klaar ben. Hij is ook niet geschorst geweest omdat hij al lang klaar had moeten zijn.
Ik zie het niet gebeuren dat ik die auto ooit ga/laat restaureren. Dat is voor mij niet haalbaar. 1 auto is genoeg en ik heb al een bijna perfecte 360 die ook al geld zat kost. De ander gaat dus wijken. Die paar euro die hij nog opbrengt kan ik goed gebruiken.
Het ziet er nu naar uit dat hij naar mijn zwager gaat. Gaat dat niet door dan moet hij maar in onderdelen weg.

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik heb al een aantal jaren (gratis) een auto van mij bij een carrosseriebedrijf staan en tot nu toe nooit een probleem.
Achter jou huis was toch ook plaats om een auto langduriger te plaatsen.
Ik moet ook nodig auto's kwijt, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt een steeds zeldzamere 360 op te offeren. Ik heb nog steeds een dubbel gevoel bij de sloop van de H?R. Het achterste deel heb ik nog en op een paar puntjes na is dat vrij gaaf.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Je moet dat soort dingen voor zijn, Jeroen. Dan kost het maar een 360.
Maar dit hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen.
@ Erik, als iedereen zo fanatiek was als jij, zou er geen enkele 300 meer verloren gaan

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hij laat mij zeker niet in de steek. De auto staat daar nu w?l als 4e auto. Dit terwijl hij van de verhuurder maar 3 auto's op het terrein mag stallen. Hij heeft geen terrein in eigendom waar hij zelf zeggenschap over heeft dus hij neemt al een risico (boze verhuurder) door mij zoveel tijd te geven.Erik;114635 schreef : Da's wel balen zeg dat het bedrijf en jou beste vriend (die jij nog zo promote) je nu toch wel een beetje in de steek laat.
Dat dubbele gevoel heb ik ook wel hoor. Iets meer als een paar puntjes heeft ie wel, maar hij was zeker wel beter als deze witte.Erik;114635 schreef : Ik heb nog steeds een dubbel gevoel bij de sloop van de H?R. Het achterste deel heb ik nog en op een paar puntjes na is dat vrij gaaf.
Anjo en ik hebben dat achterste deel van de H?R goed kunnen bekijken bij het demonteren van de Koni's, en bij elke beweging die we maakten om de dempers los te krijgen viel er een regen van roest naar beneden.
Als ik de auto achter mijn huis neerzet moet ik gewoon belasting en verzekering betalen, dus dat schiet ook niet echt op.

Ja, dat moeten we niet hebben, dan gaan ze zo piepen en kraken. Ze maken nu al genoeg herrie...volvofiel;114663 schreef : Ik kan me heel goed voorstellen dat Jeroen z'n kroost voor laat gaan (dat is ook gewoon logisch), voordat ook zij gaan roesten omdat ze te weinig gewassen zijn e.d.

Dat weet ik wel zeker!volvofiel;114663 schreef : @ Erik, als iedereen zo fanatiek was als jij, zou er geen enkele 300 meer verloren gaan
Ik denk dat ik Erik ook wel goed genoeg ken om te kunnen zeggen dat als hij ook een gezin had dat dat dan ook absoluut voorrang zou hebben op de auto's. :yesyes: