Daf 88 (Volvo 340 vario)
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;102329 schreef : Het is dus niet gelukt de wagen aan de praat te krijgen. Misschien is het een idee om de wagen hierheen te slepen, zodat we rustig kunnen kijken. (en vergelijken
)
Wat mij betreft, prima! Veel verder dan kijken of ik een vonk heb kom ik met mijn huidige technische kennis ook niet. Als we hem vandaag of morgen ergens aan het eind van de middag/begin van de avond bij jou in de buurt neer kunnen zetten is dat mooi. Daar staat hij in ieder geval beter dan bij het zwembad. Deze week heb ik wel weinig tijd om er verder naar te kijken, dus we moeten even kijken wanneer dat dan het beste kan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
We lezen 'm nu pas, na onze reactie zijn we gaan verbouwen in de woonkamer en nu zijn de laptops pas weer bereikbaar.

- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij zit er al veel te veel in Jan! hahaha:lol:
- V300 register
- Verbannen
-

het is in NL toch vrij gewoon, om niet te zeggen dat je teveel alcohol in het bloed hebt, maar de vergelijking dus om te draaien.
- V300 register
- Verbannen
-
Het was vanavond toch al haasten, dus dat komt goed uit.huysmans;102425 schreef : Dan is morgen middag/avond het handigste. Nu heb ik al iets te weinig bloed in m'n alcohol om legaal te rijden. (en het is al laat)
Ah, jullie zijn met een schuifspelletje bezig.huysmans;102425 schreef : We lezen 'm nu pas, na onze reactie zijn we gaan verbouwen in de woonkamer en nu zijn de laptops pas weer bereikbaar.

Eerlijk gezegd komt woensdag mij nog beter uit. Morgenavond heb ik al een afspraak staan en ik moet ook nog taart bakken. (Woensdag is mijn laatste dag in mijn huidige opdracht, dus trakteren.)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Esoptron;102439 schreef : Ah, jullie zijn met een schuifspelletje bezig.
Yup, net met hulp een kastje de slaapkamer op geschoven, kan de losse zooi opgeborgen worden. (Leuk zo'n nintendo 1, incl duckhunt, maar dat doet het alleen op een oude buis... die dus daar staat

Esoptron;102439 schreef : Eerlijk gezegd komt woensdag mij nog beter uit. Morgenavond heb ik al een afspraak staan en ik moet ook nog taart bakken. (Woensdag is mijn laatste dag in mijn huidige opdracht, dus trakteren.)
Dan woensdag, wij hebben een nagenoeg lege agenda tijdens de vakantie. We pb'en/bellen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is zeker zo! Met commandant haal je je laklaag helemaal open en als je hem niet behandeld is hij onbeschermd tegen alle invloeden.huysmans;100797 schreef : Ik hoor hier achter me dat commandant een goed 'schuurmiddel' is, maar dat er redelijk snel een waslaag op moet om te voorkomen dat de lak slechter wordt. (zoals je aan mijn wagens hebt gezien, ik ben geen poetser)
Toch maar heel snel een paar flessen Meguiars kopen dus! Je kunt met 1 fles wel 10 auto's poetsen, dus zo duur is het niet.
- V300 register
- Verbannen
-
De punten van de kap zijn zwart uitgeslagen en zwaar ingesleten. Even opschuren van de rotor en de contactpunten hebben even een kort teken van leven opgeleverd, maar niet genoeg om 'm aan te laten slaan. Tevens is het koperen plaatje op de rotor tot aan het plastic afgesleten. (Ik meen me te herrinneren dat het plaatje moet uitsteken) Mijn mening is dat dit probleem met een verse rotor en distributiekap wordt opgelost. (of mis ik iets?)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-