Daf 88 (Volvo 340 vario)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dankjewel Jeroen! :y:
Dat ziet er prima uit. Alles erop en eraan! Koplampruitenwissers, trekhaak, mooie velgen. :w00t:Ik heb er zin in! Zondag ga ik hem bekijken!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
graag gedaan,deze foto's zijn in jan 2008 gemaakt..bouchard woont als het goed is in dordrecht..Esoptron;97939 schreef : WOW! Ik had helemaal niet in de gaten dat de foto's er stonden. Ik moet een notificatie gemist hebben.
Dankjewel Jeroen! :y:
Dat ziet er prima uit. Alles erop en eraan! Koplampruitenwissers, trekhaak, mooie velgen. :w00t:Ik heb er zin in! Zondag ga ik hem bekijken!
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De toerentallen bij 70/80/100 en 120 waren 3000, 3500, 4000 en 4500. (zo eens uitzoeken of dit de juiste waardes zijn) Wat wel jammer was, vond ik, is dat de linker spiegel een halve cm hoger op de voet zat dan ie hoorde te zitten. Hierdoor was deze effectief onbruikbaar. Ik ben benieuwd hoe dat kan en vooral, hoe dit te fixen. (iets zegt me dat dat wel wenselijk is)
Bij aankomst bij Esoptron's huis kreeg ik al de vraag of ik me vermaakt had. Tijdens de rit heeft de Daf 88 een peug 206 kwijt gereden bij het stoplicht. :y:
Daarna was het aan de eigenaar om een stukje te rijden en me naar huis te brengen. Hij vond het erg jammer dat ik niet in z'n leasewagen mocht rijden, anders weet ik zeker dat ik die mee had gekregen. Hoe het stukje in Lelystad 'm beviel krijgen we vast nog wel te horen... oh nee, lezen. (en vast met foto's, na mij afgezet te hebben ging Esoptron door om poetsmiddelen te halen

- V300 register
- Verbannen
-
Jan, dank je wel voor je verslag.
Inderdaad ben ik naar Brezan gegaan om poetsmiddelen te halen, maar omdat ze de Maguire serie niet in Lelystad hadden heb ik mijn gezinnetje opgehaald en lekker een extra proefritje naar Almere gemaakt. Aldaar toch even geschrokken van de prijzen (zo'n auto hakt toch al aardig in het budget) en besloten toch eerst maar aan de slag te gaan met een potje Commandant 4.
Thuisgekomen eerst maar eens de auto afgespoeld met een warm watertje uit de tuinslang en met een zachte borstel.
Toen snel een foto gemaakt, want nat ziet ie er al erg goed uit :yesyes:.
Ja, inderdaad, er zit lekker weer een originele Volvo gril op. Veel mooier!
Vanavond heb ik de achterzijde al gedaan met Commandant en wat ik zag voordat het te donker werd was indrukwekkend.
Morgen weer vrolijk verder. Dan ook even naar het spiegeltje kijken en naar het linkerremlicht. Want dat remlicht doet niet mee en het linkerlampje van het linkerachterlicht gaat uit bij het remmen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Esoptron;100783 schreef : dat remlicht doet niet mee en het linkerlampje van het linkerachterlicht gaat uit bij het remmen.
massaprobleempje:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd naar meer foto's, leuk dat 'ie bevalt!
Edit: Anjo is me net voor, verdorie