show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Daf 88 (Volvo 340 vario)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2009 19:38 #808038 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Daf 88 (Volvo 340 vario)
Er was een aanbod voor een motor. Helaas is er anders beslist. Ik betreur de beslissing, zeker omdat de vorige eigenaar veel zorg om de auto heeft gehad.

Het wisselen mocht zelfs bij mij. 6 uurtjes verder en de auto had gereden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2009 20:54 #808058 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Daf 88 (Volvo 340 vario)
Yup, maar ik kan me ook voorstellen dat hij er geen extra tijd en geld meer in wilde steken.

Om eerlijk te zijn, er zit ook nog body werk aan, hoe goed de zorg voor de wagen ook was, het was niet genoeg om er een goede wagen aan over te houden. (de roest komt er weer onderuit zetten) Ik denk dat slopen nu een goede optie is, als niemand 'm wil hebben. Hij staat al lang genoeg te koop voor een miniem bedrag.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2009 22:12 #808074 door E. van Oostveen
Het is een drie-deurs en de deuren zijn schaars aan het worden. Ik heb in mijn magazijn veel meer 4 drs-setjes deuren dan drie-drs.

Graag bewaren voor het nageslacht

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-11-2009 12:27 #808127 door V300 register
Geen plek, ik kan ook niets voor de wagen bieden, dus als ik heel veel geluk heb heb ik de sneeuwkap en koplampen met wisser en heel erg misschien de tellerset en 2 stoelkapjes, maar verder...

Ik ga nu uit van een vrije parkeerplek en de rest is mooi meegenomen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2009 11:46 #808241 door E. van Oostveen
Kom maar brengen, Ik sloop hem wel verder.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2009 12:21 #808244 door V300 register
Wat ik van Esoptron heb begrepen is het laatste stukje dat ie gesleept wordt naar de sloop in lelystad. Voor brengen heb ik geen tijd, als ik tijd had gehad was er meer af gegaan voor ie bij de sloop terecht zou komen. Dit moet je echter met de eigenaar opnemen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-11-2009 17:23 #808568 door V300 register
En dat laatste stukje slepen is vanmiddag uitgevoerd. Hij staat bij Van der Feer in Lelystad.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2009 19:49 #808579 door E. van Oostveen
Tja, het is niet anders. Blijkbaar is alles wat bij kunst en kitch te zien waardevoller dan dit mooie product. En idd. de beeldenstorm van 1666 doet me ook niets. Weg is weg en we zijn zelf ook eens een keer weg. De wereld is al vol genoeg. Laten we genieten van vooruitgang, natuur en het leven van alledag. De moeite doen om oude dingen te bewaren is het blijven hangen in het verleden; een mengeling van weemoed en bewondering. Uiteindelijk zal het voor velen het trekken aan een dood paard zijn. Het besef van historische waarde is de waan van een andere tijd. Daarvoor kun je naar andere gebieden op aarde: Cuba, arme landen in Afrika, etc. Maar ook daar zal de waarheid van nu en de toekomst het verleden inhalen. Een museum zal misschien nog de enige redding zijn om even uit deze tijd in een andere tijd, in een andere sfeer, belevenis en gevoel te stappen.

U begrijpt het al. Ik luister nu naar klassieke vioolmuziek die me ff laat stilstaan bij de waarde van mijn leven, die mijn gevoelens laat kaatsen tussen treurnis en hoop, tussen romantiek en dagelijks gedoe, tussen ik wil hier weg en dit is mijn leven.

Soms heb je dat. Morgen schijnt de zon weer ook al regent het.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-11-2009 20:57 #808581 door V300 register
Ik ben blij dat hij hier van de parkeerplaats af is. Zo mooi was ie niet namelijk. Sterker nog, het was me vanmiddag niet eens opgevallen dat die plek, eerste vak, leeg was. Het was dat Jan het tegen me zei, toen hij thuiskwam.

Hij heeft hier ruim een half jaar gestaan, en nee, we hebben het niet in ons hoofd gehaald om Lijntje of Streepje ernaast te zetten. Die staan gewoon gezellig voor de deur en of in de garage. (Nu even niet, de 740 wordt op het moment geopereerd aan zijn rechter dorpel. Ze zijn met het laatste plaatje bezig. Streepje staat nu buiten.)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC