1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat een rommelkar!}

PS spatlapjes staan hem goed en Jaloezie ook nog wel best, al is dat niet helemaal mijn smaak!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Flinke box vol gereedschap, doosje met wat reserveonderdelen (o.a. nieuwe waterpomp), een koffertje met startkabels + wat levenssappen en een koffertje vol met wegenkaarten. De 345 wordt nog wel eens meegenomen naar andere delen van het land en zodoende heb ik altijd de weg bij me

Ohja, ik moet de kruissleutel, bezem en twee dekens niet vergeten.
Och, er hoeft toch nooit iemand achterin, dus als er wat mee moet wordt het gewoon op de achterbank geparkeerd.
Overigens konden er nog twee volle, overbeladen boodschappentassen en een zak aardappels bij in de kofferbak zonder dat er iets op elkaar lag :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;144918 schreef :
Flinke box vol gereedschap, doosje met wat reserveonderdelen (o.a. nieuwe waterpomp), een koffertje met startkabels + wat levenssappen en een koffertje vol met wegenkaarten.
Tis dat je die waterpomp zo snel even langs de kant van de weg kan wisselen ja! :crazy2:
Die dingetjes die je opnoemt kan ik nog wel begrijpen, maar je hoeft niet alles mee te sleuren om jezelf en 5 andere wagens te depanneren... Voor jezelf zorgen is meer dan genoeg!
ik neem niets meer mee tegenwoordig, daarvoor heb ik mijn reisbijstandsverzekering (vanaf 10km van huis, depannage naar een bestemming naar mijn keuze!) Kost wel 150 euro,
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Die doos met gereedschap vind ik alleen maar handig, er moet regelmatig wat geklust worden hier en daar (niet alleen de auto hoor).
Voor de rest, tja, misschien niet nodig, maar voorzorg is de moeder der wijsheid (toch?)...
PS overigens hangt de auto toch al achterover als er helemaal niets achterin ligt, dus dan kan dit er ook wel bij

Het is dat ik niet kan controleren of er een gasinstallatie in heeft gezeten, maar ik heb zo mijn vermoedens.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had er trouwens al lang gas in laten bouwen. Na 4000 km heb je die er al uit en dat rij je toch wel? En het is een goede investering in de toekomst.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Remt bumperklevers af. Uit principe wil ik geen gasinstallatie inbouwen. Daarnaast vraag ik me af hoe lang dat gas nog zo goedkoop blijft.
Nee, zo lang ik de benzine kan betalen, blijf ik fijn hierop rijden

Zodra ik de benzine niet meer kan betalen ga ik ?f teveel rijden ?f moet ik me gaan afvragen of het nog wel zo verstandig is om ermee te rijden.
Daarnaast.... volgens mij kan de motor het niet aan.
De gaten van de verdamper, waar zouden die moeten zitten?
PS heel zwartwit gezien heb ik niet eens een auto nodig, ook de komende jaren niet. Gewoon een hobby en om af en toe een stukje te rijden in m'n vrije tijd.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Lang leve TomTom en Google Maps!

Die restanten van de bevestiging van de verdamper hoeven er niet te zitten. Bij mij is deze bevestigd aan bestaande bevestigingspunten zodat er geen gaatje teveel in mijn mooie auto geboord hoefde te worden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik kan trouwens niet wachten om de trekhaak eronder te hangen.... maar eerst de paravan

Als ik de trekhaak eronder maak wil ik nl. gelijk het plaatwerk achter de bumper ontdoen van enkele roestplekjes en opnieuw spuiten. Gelijk effe strak maken, zit hier en daar een putje.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-