Laurens' Volvo-projecten
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Lucluc;167435 schreef : Ik denk dat je een van de mooiste auto's van de club hebt. Hoeveel R-sports zijn er binnen de club? Is dit nog de enige? Prachtige kleur, 5 deurs, Duitse uitvoering?
De enige originele die bekend is NL. Zijn er twee binnen de club die een r-sport kit er zelf op hebben gebouwd. Er is een R-sport (1 van de 100) in Denemarken. En er zijn er nog 2 in Duitsland, een rode en een witte. Ergens gelezen op een forum.
Maar deze auto gaat niet meer weg bij mij. Eerst opknappen en veel tijd er in stoppen.
Vandaag wou ik een lijstje maken, maar ben er niet aan toe gekomen ivm bomen schillen voor de scouting.
Enige wat ik wel jammer vind is, dat ik niet gespot ben op de snelweg. Ik kan tussen Garderen en Hengelo (ov) gewoon rijden zonder gezien te worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
A mijn oude fotocamera zoeken met 3 megapixel
B kijken naar een andere fotocamera
C mijn kapotte telefoon waarvan de camera 5 megapixel nog wel werkt ervoor gebruiken
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;167588 schreef : Ik verheug me nu al op meer foto's en op een R-Sport aflevering van een V300 meet of een beurs waar alle R-Sports zullen staan
Ik ben er al bijna van overtuigd om ook een RS-kit op de 345 te monteren. Momenteel hik ik alleen nog op tegen de klus/kosten om alles goed af te stellen en het forse benzineverbruik nadien...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gelukkig heb je nog wat mooi 700 spul staan... :yesyes:wors;167425 schreef : Had wel een beetje pijn in mijn buik toen ik 'm zag vertrekken..