Laurens' Volvo-projecten
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
elpee;166024 schreef : Morgen is het D-day(1). Ik ga morgen de volvo 340 ophalen bij Freddy. Eerst even de RDW opbellen om te vragen hoe het zit met invoeren en of dat morgen kan.
Succes vandaag Laurens!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Dit is 1 van mijn nieuwe aanwinsten een volvo 340. Hier staat hij bij de RDW vlak voordat hij hij werd gevolvo (ik rol) hij reed niet. De inspecteur moest wel lachen en vond het een uiterst mooie auto.
Nog een foto van de achterkant. Ik moet hem trouwens wel schorsen als de papieren binnenkomen ivm boetes. Was een advies van de inspecteur.
Het vervoer een dikke scorpio v6 met een lemerij aanhanger. Deze stond tussen half litouwen, polen en roemenie in. 1 importauto tussen 6 exportauto's.
Op de aanhanger geladen.
Samen op de foto met zijn jongere broer. Excusus dat de blauwe er niet bij staat maar het forensisch onderzoek team had geen zin in graafwerkzaamheden.
Hier staat hij warm en knus binnen bij zijn oudere broer. Die bevindt zich links. PS aan beide zijkanten is 2cm over
- V300 register
- Verbannen
-
ps: lijkt mee een erg mooie wagen, die Duitse.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En dat Freddy kwam had te maken dat er ook 2 auto's van hem verplaatst moesten worden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik kom wel een keer langs (zodra je je 345 hebt) om te kijken

Hoe lang wil je nog wachten met de reparatie van d'n Duutser? Ik heb destijds zo'n drie weken gewacht met de APK van de 345 na het invoeren. Ik kreeg geen boetes. Je moet 'm natuurlijk wel verzekeren.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En ik denk dat ik hem voor de APK op het werk drop als hij afgekeurd wordt kan ik hem daar wel fixxen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
moet je er ver mee rijden? Maak er iig foto's van

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Foto's worden er zeker gemaakt met de camera van mijn broer. Leuk ding. Alleen het zoomen moest ik anders doen volgen hem, aan de lens draaien ipv 10 stappen voor of achteruit te gaan
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Mijn 345 incl. tandemasser ging destijds richting de 1700 kg...