Kevin's 360
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
op een james bond style..Kevin;132264 schreef : Whaha! Of zelf-exploderend maken zodra ze van de auto worden afgehaald...

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Goed en wat slechter nieuws.
Het goede nieuws is dat hij weer een jaar APK heeft. Geen opmerkingen. Heb beide spoortstangetjes afgelopen weekend vervangen.
Dan het voorlopig wat slechtere nieuws. De auto heeft voorlopig een andere eigenaar. Een kennis van me rijd er voorlopig mee. De GLE staat in de kelder, warm weg van pekel. En voor de pekel heb ik nu zelf een (niet te hard zeggen anders raken jullie in paniek) 440 fautomaat van '92. Het is dat ik verder niks met die wagens heb want het is nog een ontzettend gaaf exemplaar.
Dan het nog slechtere nieuws, de GLT gaat waarschijnlijk het veld ruimen. Er is namelijk een zeer gave belastingvrije 360 op komst. Ook die zal dan in de garage gaan, en de 440 lekker op straat als boodschappen auto.
Maar voorlopig rijd hij dus bij een kennis rond tot hij een nieuwe auto heeft. Daar zijn we nu rustig voor aan het rondkijken.
Zal binnenkort even een topic openen van de 440, zal komend weekend even foto's maken.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-