Kevin's 360
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Mail, facebook of bel me ff als je donderdag vrij bent, spreken we wat af. Als ik niks hoor, ga ik met de trein.
Was sowieso nog van plan je eens te benaderen over bepaalde onderdelen die je nog hebt liggen...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Toen ik hem rechtsaf de Sytwendetunnel in zag verdwijnen toch een soort emotioneel moment. Het is een hele fijne auto waar ik met heel veel plezier in gereden heb!
Ik heb Luc een jaar lidmaatschap aangeboden, zodra hij tijd had zal Luc zich als lid aanmelden en zal ik zijn eerste jaar betalen.
Luc ik wens je heel veel plezier met de auto!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;203518 schreef : Zo kleine update, Luc heeft de auto gisteren opgehaald te samen met nog wat mooie extra onderdelen. Ik weet zeker dat Luc er een pareltje van kan maken.
Toen ik hem rechtsaf de Sytwendetunnel in zag verdwijnen toch een soort emotioneel moment. Het is een hele fijne auto waar ik met heel veel plezier in gereden heb!
Ik heb Luc een jaar lidmaatschap aangeboden, zodra hij tijd had zal Luc zich als lid aanmelden en zal ik zijn eerste jaar betalen.
Luc ik wens je heel veel plezier met de auto!
Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen die z'n 340/360 verkoopt, leuk 'welkomstgeschenk' en dan blijft de auto zeer waarschijnlijk ook langer binnen de club.
Jammer dat ie weg is maar er komt naar ik het zo lees een goede baas voor in de plaats.