show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Kevin's 360

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2012 11:30 #910632 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kevin's 360
Je kan er tonnen mee rijden! Maar vanwaar ineens weer interesse in de 360?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-07-2012 06:04 #910711 door V300 register
Niet ineens hoor, ik heb het altijd leuke auto's gevonden, en de sedan vind ik zelfs mooi om te zien. En na 3 jaar in een 850 (geweldige auto hoor) heb ik eens alle kosten op een rijtje gezet en dan moet ik toch concluderen dat het een hele dure auto is voor de weinige km's die ik ermee maak. In 2011 net geen 11.000 km's waarvan er meer dan 5.000 voor rekening van de vakantie kwamen. De rest rij ik met de cabrio of op de fiets. Verder vind ik achterwielaandrijving gewoon leuker, en ik mis de soupplesse bij lage toerentallen die de 2-liter nou eenmaal heeft. Alles bij elkaar genoeg redenen om op mn gemak rond te kijken naar een GLT sedan in de enige goeie kleur, en toen kwam deze opeens voorbij.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-07-2012 23:50 #910945 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Kevin's 360
Hee Luc wat leuk je nu hier weer tegen te komen! we moeten nog maar eens wat afspreken als je de 360 hebt.. wil hem ook wel samen met je gaan halen ;-)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-07-2012 11:45 #910994 door V300 register
OK, a.s. donderdag moet t gaan gebeuren. Ik was van plan met de trein te gaan, maar als je mee wil, kunnen we ook met mn 850, of de cabriolet gaan. Kun jij mooi met een van de beide auto's terugrijden en ben ik niet aan trein-rijden gebonden. Heb sowieso een hekel aan treinreizen. ?f we gaan met jouw auto, scheelt me dan wat liters brandstof (betaal ik je wel).
Mail, facebook of bel me ff als je donderdag vrij bent, spreken we wat af. Als ik niks hoor, ga ik met de trein.

Was sowieso nog van plan je eens te benaderen over bepaalde onderdelen die je nog hebt liggen...

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2012 22:57 #911153 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Kevin's 360
Zo kleine update, Luc heeft de auto gisteren opgehaald te samen met nog wat mooie extra onderdelen. Ik weet zeker dat Luc er een pareltje van kan maken.

Toen ik hem rechtsaf de Sytwendetunnel in zag verdwijnen toch een soort emotioneel moment. Het is een hele fijne auto waar ik met heel veel plezier in gereden heb!

Ik heb Luc een jaar lidmaatschap aangeboden, zodra hij tijd had zal Luc zich als lid aanmelden en zal ik zijn eerste jaar betalen.

Luc ik wens je heel veel plezier met de auto!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2012 23:24 #911154 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Kevin's 360
Moedig Kevin. Memories will come and go, that's live...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2012 14:34 #911404 door V300 register

Kevin;203518 schreef : Zo kleine update, Luc heeft de auto gisteren opgehaald te samen met nog wat mooie extra onderdelen. Ik weet zeker dat Luc er een pareltje van kan maken.

Toen ik hem rechtsaf de Sytwendetunnel in zag verdwijnen toch een soort emotioneel moment. Het is een hele fijne auto waar ik met heel veel plezier in gereden heb!

Ik heb Luc een jaar lidmaatschap aangeboden, zodra hij tijd had zal Luc zich als lid aanmelden en zal ik zijn eerste jaar betalen.

Luc ik wens je heel veel plezier met de auto!

Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen die z'n 340/360 verkoopt, leuk 'welkomstgeschenk' en dan blijft de auto zeer waarschijnlijk ook langer binnen de club.
Jammer dat ie weg is maar er komt naar ik het zo lees een goede baas voor in de plaats.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC