show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Kevin's 360

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2011 21:22 #868167 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Kevin's 360
Goed na de update van de pekelbak ook even een update over de GL(T).

De plannen omtrent deze auto liggen momenteel in de vriezer. Het GLT interieur wat ik al ruim een jaar had liggen maar nooit had ingebouwd is inmiddels naar Harry voor zijn echte GLT. Mijn auto is een tijdje in de uitleen geweest en heb hem inmiddels weer terug. Voorlopig staat hij gestald en geschorst. Punt van aandacht is nu toch echt de wielkastranden. Deze liggen klaar, ook al ruim een jaar maar ben er voor mezelf nog niet uit of ik deze auto moet aanhouden. Mogelijk zit er nog belastingvrijheid in, maar ik kan ook geen 3x 360's kwijt. Namelijk de GLE uit '85 met B200E motor. Die toch aardig netjes is en binnenkort voor de 2 voorschermen in onderhoud is. En de 360 GLE uit '84 met de B19E die in gehele restauratie is/gaat. Dus de GL(T) is momenteel even overbodig. Redenen om hem wel aan te houden, fijne auto!, weinig kilometers. Weet wat er allemaal aan gedaan is. Mogelijke belasting vrijheid. En dat het belangrijkste, dit type (alle n? '86) verdwijnt straks vliegensvlug naar de sloop omdat het niet meer belasting vrij wordt. Reden te meer om zo'n exemplaar wel te willen bewaren. Maar is hij bijzonderder dan beide GLE's? Nee dat niet. Maar goed ben er dus nog niet uit. Vandaar voorlopig de veilige keus, geschorst en gestald.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-03-2011 12:04 #868194 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kevin's 360
Slim. Als je ruimte ervoor hebt iig. Maar het zou jammer zijn als je hem wegdoet en er later spijt van krijgt.

Met het GLT-interieurtje ben ik w?l blij trouwens! Moet het nog inbouwen, en heb daarna een GLT-interieur over, maar dat is niet ontzettend netjes.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2012 10:59 #909574 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Kevin's 360
Goed kogel is door de kerk, hij gaat er uit. Gebruik hem momenteel helemaal niet, kan hem ook niet meer binnenstallen. De stalling die ik had is na 2 maanden failliet gegaan dus de auto staat inmiddels weer buiten. Daar word hij niet beter van. En ik heb niet de tijd om er wat mee te doen. Ondanks dat ik er heel veel spijt van ga krijgen, zeker omdat dit laatste type heel zeldzaam aan het worden is, maar het is niet anders.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
20-06-2012 12:51 #909581 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Kevin's 360
Wat jammer Kevin, hopelijk is de nieuwe eigenaar ook een echte V300 liefhebber!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2012 02:53 #910601 door V300 register
Die gast die in de auto geinteresseerd is, is zeker een liefhebber...
We zijn t ook min of meer eens over de prijs, moeten alleen nog een geschikt moment vinden waarop we beiden kunnen, en heel eerlijk gezegd, ik van mijn kant laat t een beetje afweten. Kevin, ik doe mn best.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2012 11:26 #910606 door V300 register
Welkom terug! Onze namen, dat gaat wel voor verwarring zorgen :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2012 12:03 #910607 door V300 register
Leuk dat ie binnen de club blijft. De 'Jean' in je naam was nog nooit zo belangrijk JL!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2012 15:43 #910610 door V300 register
[YOUTUBE]CGQo6zpVzt8[/YOUTUBE]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2012 03:18 #910625 door V300 register
Leuk, JL. De bedoeling is dat deze 360 mn 850 gaat vervangen.
Allereerst moeten we de overdracht regelen, maar als Kevin tijd heeft moet ik werken, als Kevin vakantie heeft moet ik werken, als ik tijd heb is Kevin met vakantie... enfin, ik vrees dat de overdracht wel even op zich laat wachten.

Zodra ik de auto heb, echter, is de bedoeling dat ie geschorst wordt, en dan gaat ie hier de garage in. Het roestende achterscherm wordt er dan uitgeslepen, het nieuwe erin zetten laat ik doen. Alles dat slecht of aan vervanging toe is aan de auto, pak ik zelf aan of laat ik aanpakken, en eens ie belastingvrij is komt ie pas weer op de weg. Zou best kunnen dat dat pas in de zomer van 2013 is, want voor minder dan perfect doe ik het niet. Als alle roestplekjes zijn bijgewerkt, de spatbordranden vervangen, en alles bijgespoten is, krijgt de bodem een uitgebreide, professionele anti-roest behandeling.

Zou kunnen dat ik de distributie nog laat vervangen door Kevin, hangt van de prijs af. Maar ik overweeg ernstig om er een 2,3 liter uit een 240 of 7/940 in te hangen, waar al verse distri op zit. Dat benne peanuts nu.

Mn concrete voornemens met de auto : t wordt mn daily driver, er gaat geen roest meer aan komen nadat ik m weer op de weg heb, en hij moet t minstens 5 jaar blijven doen.

Gezien de huidige km-stand moet dat een eitje zijn.

Minder concrete voornemens : een 2,3 erin hangen, verlagen, een bladveer verwijderen, misschien LPG?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2012 09:35 #910629 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Kevin's 360
Een bladveer verwijderen zou ik niet doen:+

Maar. Uit ervaring kan ik zeggen dat het een heerlijke reisauto is ga je gegarandeerd veel plezier aan hebben

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC