343 DL special '77
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ok,weer back on topic..echt gaaf een 343 met deurvergrendeling..Pistonpen paultje;41549 schreef : navigatie? Die ambitie heb ik nog wel eens... Inbouw navigatie. Tenzij je mn vriendin met de landkaart goedrekend als navigatie? haha
Gisteravond heb ik de auto voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandbediening! Geweldig!! Enige is wel dat ik er nu mee blijf spelen. Best leuke setjes, die universele setjes. 3 uurtjes schroeven enzo, evoila: Alles automatique...Ik heb nog 2 motortjes over. Dus de achterklep ga ik ook proberen. En ga ook de knipperlichten nog aansluiten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hij doet et al niet meer. Zekering doorgeklapt. Maarja is natuurlijk ook niet helemaal slim als je m direct aan de radio hangt:+
Ik moet die kabelboom echt eens aan gaan pakken. Kan veel mooier.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
en doet ie het weer?Pistonpen paultje;41857 schreef : lol
Hij doet et al niet meer. Zekering doorgeklapt. Maarja is natuurlijk ook niet helemaal slim als je m direct aan de radio hangt:+
Ik moet die kabelboom echt eens aan gaan pakken. Kan veel mooier.
- V300 register
- Verbannen
-
Eerst gister de achteras van mn 79 krom gereden. Nu blijkt dat de motor van mn 77'er gewoon dood is. 1 cilinder doet helemaal niks. Krijgt wel vonk, en hij loopt dus krijgt ook benzine...Dus ik ga zo ff compressie meten. Ik denk dat 't gebeurd is.
Zo heb je 2 auto's, en zo zijn er 2 naar de klote...BAH!
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;46302 schreef : G*DVER
Eerst gister de achteras van mn 79 krom gereden. Nu blijkt dat de motor van mn 77'er gewoon dood is. 1 cilinder doet helemaal niks. Krijgt wel vonk, en hij loopt dus krijgt ook benzine...Dus ik ga zo ff compressie meten. Ik denk dat 't gebeurd is.
Zo heb je 2 auto's, en zo zijn er 2 naar de klote...BAH!
Dat is bijzonder vervelend. Misschien heb je hier iets aan: Morgen ga ik beginnen met de ontmanteling van mijn handgeschakelde 345 DL uit februari 1981. Motor, bak en achteras zijn beschikbaar voor weinig, maar jij hebt een vario.. Je weet mij te vinden als je interesse hebt.
In ieder geval succes!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-