343 DL special '77
- V300 register
- Verbannen
-
- Handremvergr => ligt wss aan kabel
- Handrem onvoldoende => kabel links + rechts + midden besteld
- mistlamp voor => Done! schakelaar kapoet
- Accu staat los => Done!
- Verlichtingschakeling repareren => Done, moet alleen nu nog een goede schakelaar hebben voor mn achterruitverw.
- Veerkoker Li (bij veerpoot)
- Veerkoker Re bevestiging
- Li dorpel
- Re dorpel
- Remslang RA => Besteld, morgen ochtend klaar
Morgenochtend is de brug op mn werk gereserveerd min of meer. Dus morgenavond naar de lasser!
Gaat goed komen dus! Overigens heb ik de vario ook beter door. Hij schakelt soms niet terug(hoe kan dit??), dus het is niet de koppeling die slipt gelukkig. Ik ga waarschijnlijk voor een mooie handbak, want de riemen moeten toch vervangen worden, en dat terugschakelen is ook niet relaxt. Wat kan ik het beste bij een handbak doen met de middenconsole?
gezocht: verl. schakelaars bruin dashboard...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Passen er 360 veerpoten op? Als je de remmen ook meenemt heb je meteen een mooie upgrade. Als je een GLT kunt vinden heb je geloof ik zefls bevestigingsmogelijkheden voor een extra stabilisatorstang.
- V300 register
- Verbannen
-

Voor ook konis eronder waarschijnlijk (achter wist ik al), en de auto is best wel wat verlaagd. De remmen-upgrade kan hij zeker gebruiken, want licht remmen doet hij niet. Wat is het verschil met 360 en 343?
Foto's:
BB ofwel GT velgjes, keertje stralen + spuiten zou geen overbodige luxe zijn. Wat zou dat kosten?
De zusters chocolip en tomaatje...ofzoiets

Hier is het redelijk goed te zien, scheelt best wat in hoogte!
Motorkap met bult achter in de chocolip
Het originele interieur in de auto. Helaas niet zo goed meer. Mocht je nog een mooi origineel interieur weten: please let me know!
Allemaal mooie telmachientjes!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bij de Dafclub is er iemand die die stoelen prachtig opnieuw kan bekleden. Ik weet niet meer wat het kost, maar ik dacht dat het zeer redelijke prijzen zijn. Het resultaat heb ik wel gezien. Echt vakmanschap! Ik stuur je een PB met zijn gegevens.Pistonpen paultje;26653 schreef : Het originele interieur in de auto. Helaas niet zo goed meer. Mocht je nog een mooi origineel interieur weten: please let me know!
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;26653 schreef : BB ofwel GT velgjes, keertje stralen + spuiten zou geen overbodige luxe zijn. Wat zou dat kosten?
170 euro bij Gerritsen in Nijkerk, stralen + poedercoaten + dikke laag blanke lak, en heel netjes. Je moet ze wel een weekje afstaan, want ze doen velgen enzo 'erbij.' Officieel doen ze hekwerken enzo.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;26398 schreef : Hmm, ik had geredeneerd: R5 en Clio bak zijn uitwisselbaar, dus volvo vast ook...Maar had al zo'n vermoede dat dat te mooi zou zijn.
Gister overigens de BB velgjes gekocht, die kerel had zo veel liggen! Een sloperij heeft normaal gesproken minder mooie spullen liggen. Ik heb er de DLS motorkap ook meegenomen, en toen hij zag dat mn achterlicht kapot was, gaf hij me ook nog een mooi achterlicht cadeau. Een echte liefhebber dus!
waar heb je die velgen gekocht dan?
misschien dat er nog wat intressants voor ons is?

- V300 register
- Verbannen
-
Jeroen, bedankt voor je tip. Ga er achteraan!
Harry, ik ga eens bij een oude kennis informeren. Daar liet ik complete brommertjes(oude honda's) stralen en poedercoaten (tank enzo nat lakken) voor 100 euro (en dan nog in verschillende kleuren ook). 5 velgjes zal hij ook niet zo moeilijk over doen lijkt me...! Maar bedankt voor de tip
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wil mijn velgen daar ook wel laten stralen en poedercoaten?
Gr. Bart
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Group-Buy?