Volvo 360 GLE '86
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;76320 schreef : GEEN hardcore, house of techno enzo. Meestal pop en club. Elke 2 weken neem ik de CAZ Weekendmix op, dat is 6 uren muziek. Daar kan ik dan weer 2 weken mee vooruit;)
Ook geen Er en Bie?
:+
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;76292 schreef : Uit dit verhaal begrijp ik dat het geheel meer lawaai produceert dan de standaard 10 of 20 Watt papiertjes met de naam 'luidspreker'?
Meer lawaai, maar (belangrijker) zo goed als altijd vooral mooier lawaai. (of je moet wel heeeeeel brakke Marquant zooi hebben gekocht).
Die papieren fluttertjes beginnen bij het minste of geringste al te resoneren, klapperen en vervormen, wat nog eens versterkt wordt doordat de meeste radio's niet genoeg vermogen hebben en dus al snel een uberhaupt al vervormd signaal naar de speaker sturen. Een versterker zorgt dat je wat meer vermogen hebt dus ook langer een "schoon" signaal naar je speakers stuurt. Wat het nut is van betere speakers lijkt me duidelijk als je al eens die kartonnetjes van Volvo hebt gezien

@ Ovlov:
Erenbie... smaken verschillen maar dat komt er bij mij dus echt NIET in! Wattentakkeherrie vind ik dat zeg.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;76339 schreef :
@ Ovlov:
Erenbie... smaken verschillen maar dat komt er bij mij dus echt NIET in! Wattentakkeherrie vind ik dat zeg.
Whahahaha, inderdaad. Vaak zijn de teksten ZOOOO slecht, dat 't gewoon grappig is :yesyes:
Heb zelf ook altijd wel een leuk sub-woofertje in de auto gehad. Puur voor de kwaliteit van een geluid. Een licht dreuntje is helemaal niet verkeerd vind ik......
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hier dus graag geen discussies meer over muzieksmaak (daar hebben we een cafe voor) of vragen/uitleg/discussies over speakers, dat kan in het caraudio topic nu dus

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;75186 schreef : Bij een B19 kan je 80% van de stappen in het werkplaatshandboek overslaan.
misschien is het volgende keer beter om het boek voor de B19 er gewoon bij te pakken, en de rest te vergeten

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-