Mijn Volveau 340
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zo mis ik mijn gl special ook nog dagelijks..Lucluc;103476 schreef : Jouw auto is het heel erg waard om hem eens te laten vertroetelen. Zo'n strakke GL-special is een genot om in te rijden. Ik krijg bijna weer tranen in mijn ogen als ik aan mijn overleden gebakje terug denk!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
motortje kan idd nog wel w?t strakker maar hij loopt opzich al beter als menig ander 300 motortje..
kijk voor de remmen eerst even of de boel uberhaupt niet een beetje aan vervanging toe is, wiel voor wiel de auto opkrikken, telkens remslangetje, remschijven, dikte remblokken etc bekijken en achter uiteraard of er genoeg voering op de remschoenen zit en of de wielremcylinders niet lek zijn. misschien kun je er een mooi combo-klusje van maken. ontluchten/doorspoelen van de remvloeistof is trouwens met druk zetten op je remvloeistofresevoir gigantisch makkelijk!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de foto's en wilde verhalen zullen waarschijnlijk nog wel volgen als Niels en Kevin thuis zijn:D
- V300 register
- Verbannen
-
Econometer werkt ook naar behoren, nu de temperatuurmeter nog. Aanvankelijk had ik 'm aan het opschakelvacuum geklust, maar uiteindelijk schakelde de vario er slechter van en kwam de meter zelf nauwelijks van zijn rustpunt.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

Fijn trouwens dat ik sinds vandaag weet dat de remmerij nog goed is, en dat alleen de remvloeistof vervangen hoeft te worden. Die is namelijk oud, zwart, waarschijnlijk vol lucht...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-