show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Mijn Volveau 340
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2009 12:04 #762503
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Mijn Volveau 340
Jawohl, die 340 pruttelde lekker. Wat is het stationair toerental?
Ik moet zeggen dat Niels een goed geconserveerd exemplaar heeft trouwens!
Ik moet zeggen dat Niels een goed geconserveerd exemplaar heeft trouwens!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2009 12:31 #762512
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn Volveau 340
Stationair draait-ie 800 tpm, netjes verder. Alleen aanslaan vindt hij niet zo leuk meer. De v-snaar was al niet zo fris en de lekkende waterpomp is dat na 1,5 bar perslucht helemaal niet meer

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:19 #762594
door V300 register
Vanavond de auto op de stoep gehengst en het andere achterwiel even op een assteuntje gezet om die vacuumslangetjes aan de primair weer vast te maken. Op een of andere manier werkt dat 'refitting is a reversal of removal' bij mij nooit zo goed :+
Anyways het liep uit op een enorme
FAIL
omdat ik het gewoon niet voor elkaar kreeg om die slangetjes er weer op te sprietsen, liggend op mijn rug, vechtend tegen de zwaartekracht met alleen het serviceluik eraf. Je kunt er net niet lekker bij. Natuurlijk had ik hier gewoon de hele beschermkap af moeten trekken, maar ik dacht 'hee er zit een dhz-garage in Alphen aan den Rijn die tot 21.00 uur open is' dus fuck it met dat gestuntel, ik ga een brug huren.
Ik werk me aldus door dat treiterlichtenwoud dat Alphen aan den Rijn heet en kom op het industrieterrein aan om erachter te komen DAT ER HELEMAAL GEEN DHZ-GARAGE OP DIE PLEK ZIT. Toch nog even een rondje gereden, maar zonder resultaat. Ik dus weer terug, weer langs al die treiterlichten, kom terug in Bodegraven, geen parkeerplaats omdat iedereen schijnbaar 10 meter nodig acht om een auto van 4,5 meter te parkeren. Uiteindelijk de Volveau ergens neergekwakt, de auto de tering gewenst, handen gewassen, dit boze verhaal getikt.
Nu bier.
Anyways het liep uit op een enorme
FAIL
omdat ik het gewoon niet voor elkaar kreeg om die slangetjes er weer op te sprietsen, liggend op mijn rug, vechtend tegen de zwaartekracht met alleen het serviceluik eraf. Je kunt er net niet lekker bij. Natuurlijk had ik hier gewoon de hele beschermkap af moeten trekken, maar ik dacht 'hee er zit een dhz-garage in Alphen aan den Rijn die tot 21.00 uur open is' dus fuck it met dat gestuntel, ik ga een brug huren.
Ik werk me aldus door dat treiterlichtenwoud dat Alphen aan den Rijn heet en kom op het industrieterrein aan om erachter te komen DAT ER HELEMAAL GEEN DHZ-GARAGE OP DIE PLEK ZIT. Toch nog even een rondje gereden, maar zonder resultaat. Ik dus weer terug, weer langs al die treiterlichten, kom terug in Bodegraven, geen parkeerplaats omdat iedereen schijnbaar 10 meter nodig acht om een auto van 4,5 meter te parkeren. Uiteindelijk de Volveau ergens neergekwakt, de auto de tering gewenst, handen gewassen, dit boze verhaal getikt.
Nu bier.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:27 #762597
door Anjo van den Akker
:humor:
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Mijn Volveau 340
Niels;94331 schreef : Nu bier.
:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:30 #762599
door V300 register
Terug in de auto zat ik me te realiseren waarom ik [ ] geschikt [x] ongeschikt ben als automonteur: niet omdat ik niet technisch onderlegd ben, maar omdat ik er het geduld niet voor heb.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:33 #762600
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Mijn Volveau 340
in het geval van ongeduld bied een ISO-hamer vrijwel altijd uitkomst:
www.kruis.nl/afbeelding.asp?afbeelding=%...45%4E%20%48%55%4C%53
www.kruis.nl/afbeelding.asp?afbeelding=%...45%4E%20%48%55%4C%53
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:41 #762603
door V300 register
Haha, de Jeremy Clarkson-methode.
Waarop het goede antwoord moet luiden: "Don't hit it with a hammer, it's the tool of a pikey."
Waarop het goede antwoord moet luiden: "Don't hit it with a hammer, it's the tool of a pikey."
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:46 #762605
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Mijn Volveau 340
Zoem zoem, jing jang, tosti tostelli.........
Proost dan Niels, morgen weer een nieuwe dag met parkeerplekken, stoepranden en iets meer geduld/beschermplaat eraf, gaat het helemaal lukken!
Gr; Wouter.
Proost dan Niels, morgen weer een nieuwe dag met parkeerplekken, stoepranden en iets meer geduld/beschermplaat eraf, gaat het helemaal lukken!
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:50 #762607
door V300 register
Jij hebt goede idee?n, hier ook bier. (al ging hier wel alles redelijk als gepland)
Niels;94331 schreef : Nu bier.
Jij hebt goede idee?n, hier ook bier. (al ging hier wel alles redelijk als gepland)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2009 20:43 #762638
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Mijn Volveau 340
Moderators: Mark Smeets