geflitst tijdens proefrit
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Gelukkig zijn er op deze pagina velen waar ik het mee eens ben.
Michael, begrijp me niet verkeerd, het is prachtig dat je helemaal gek bent van de 300-serie. Maar ik raad je aan om toch ?cht wat geld opzij te houden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo Nerd;98008 schreef : ja is goed ik betaal wel maar dan moet ik eerst mijn lieve volvo weg doen omdat ik nu maar vier tientjes heb meer niet!
dus voor de mensen die een volvo willen kopen sla je kans dan kan ik het land weer betalen!!!!!!!!!!
Dit vind ik wel een hele zielige reactie.
Als je geen geld hebt, rij dan liever 5km/u te langzaam dan te snel.
Ik rij wel is 170+.. maar ik weet dat als er een bonnetje van 300,- komt, dat ik 'm dan gewoon kan betalen volgende maand.
Als ik dat geld niet heb, rij ik ook niet zoveel te hard. Want dan wordt het erg gevaarlijk.. budgetair gezien.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
Wellicht kan een schikkingsvoorstel je redden.
- V300 register
- Verbannen
-
Enig punt zou kunnen zijn als je niets hebt hoeven in te vullen mbt een proefrittenformulier, dan komt de bekeuring op naam van de eigenaar (niet bij staande houding overigens). De bewijslast lig op dat moment bij hem. Als je niets hebt ingevuld (er is dus geen bewijs dat jij hebt gereden), zou je mazzel kunnen hebben.
Laat ik daar direct bij vermelden dat ik dat een verwerpelijke houding zouvinden, echter zo zijn de (droge) feiten.
- V300 register
- Verbannen
-
ik geef het veeel liever aan arme kinderen in rusland of zo
die kunnen het teminste gebruiken.
de politie NIET(sorry)
- V300 register
- Verbannen
-
Jij zou moeten betalen vind ik, ongeacht hoe veel je te hard hebt gereden, en hoeveel geld je nu hebt. Ik vind het alleen zijn plicht om de boete optijd te betalen. Verhogingen zijn aan hem om te betalen. En jij moet vervolgens hem betalen. Ik zou gewoon met hem overleggen om een betalingsregeling ofzo. Dat je het binnen 3 maanden betaald, weet ik veel...