geflitst tijdens proefrit
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
als je een proefritformulier hebt getekend.. dan ben je de PIII SANNGGG. Zoniet.. dan heeft hij geen bewijs dat jij in die auto hebt gereden. Dus laat 'm dan maar lekker stikken.

- V300 register
- Verbannen
-
Ik kan me dan prima voorstellen dat die handelaar witheet wordt en jij je vers gerepareerde wagen in stukjes terug vindt.
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik zelf door heb gehad dat ik geflitst ben, dan zou ik gewoon netjes die boete betalen, het is asociaal om daar dan nog proberen onderuit te komen. Als ik geen idee zou hebben, dan wat Niels zegt.
- V300 register
- Verbannen
-
De meeste handelaren werken volgens het principe, groot inkopen, flinke marge en weinig doen en dan weg werken. Garages en dealers werken anders, maar die weten ook wat van de techniek af. (de typische handelaar kan krap aan de wagen wassen, maar heeft geen brug/smeerput voor het elementaire onderhoud)
- V300 register
- Verbannen
-
whaha, ik ben gewoon aan het liegen. ?k vergeet de vleeskleurige 340, die heb ik bij de Volvodealer gekocht. Ook proefritje gemaakt, niks ondertekend.punkazz;97817 schreef : Ik ging in mijn eerste reactie ervanuit dat de verkoper naast 'm in de auto zou zitten. Dus niet zo'n proefritje bij een garage, maar bij een liefhebber. Tsja, ik heb nog nooit een auto gekocht bij een handelaar.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik een proefritformulier vergeten zou zijn en er kwam een boete binnen op het moment dat ik een proefrit had... dan zou mn baas het ook niet zo leuk vinden als hij 'm (of uiteindelijk ik) moest betalen.
En dit is geen kleintje.