geflitst tijdens proefrit

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 00:30 #768510 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic geflitst tijdens proefrit
ik begrijp het niet hoor!

ik weet dat ik nu te snel heb gereden HET WAS NIET DE BEDOELING!!!!

ik meende op een 100km weg te rijden.

maar waarom moet ik op de kosten worden gejaagd en waarom kijken de meeste mij nu zwart aan???!!!???

wil graag mijn boetes betalen zoals elke hollanse burger maar ik heb nogal geld problemen (lang leven duuuuur nederland)
en vind ik toch dat ik nog steedt ben afgezet.
de volvo heeft een poos op internet gestaan en moet jullie wel zijn opgevalen.
ook kijk ik er niet vreemd van op dat hij al een keer is bekeken door een club lid/bezoeker.
hij stond in windschoten. bij en of andere handelaar.
en 50 50 ben ik ook wel toe in staat om te betalen daar heb ik geen problemen mee.
maar hij was zo boos via de telefoon (zou ik ook zijn) maar ik denk niet dat hij dat wil, en ik moet gewoon de boete betalen.
IK BEN GEEN HUFTER MAAR MIJN POEN IS BEETJE OP DOOR DE LEUKE VOLVO HOBBY! (ben nog steeds weg op deze auto's)

voor de mensen die het niet eens zijn.
het kan mij niet echt schelen wat jullie zeggen hierover maar ??n ding wil ik wel kwijt.
Mijn laatste beetje geld gaat naar de volvo's die erg graag op de nederlanse weg wil houden en niet op de sloop!!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 00:33 #768512 door V300 register

Volvo Nerd;97954 schreef : LAAT DE GARAGE MAAR BETALEN!!!

Als je het voor elkaar hebt gekregen om je tronie op de flitsfoto te krijgen, dan is het helemaal feest. Maar wacht nou eerst eens even tot je die beschikking in je klauwen hebt gehad. Tot die tijd verblijf ik:

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 00:50 #768514 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic geflitst tijdens proefrit

Volvo Nerd;97987 schreef : ik begrijp het niet hoor!

ik weet dat ik nu te snel heb gereden HET WAS NIET DE BEDOELING!!!!

ik meende op een 100km weg te rijden.

maar waarom moet ik op de kosten worden gejaagd en waarom kijken de meeste mij nu zwart aan???!!!???

wil graag mijn boetes betalen zoals elke hollanse burger maar ik heb nogal geld problemen (lang leven duuuuur nederland)
en vind ik toch dat ik nog steedt ben afgezet.
de volvo heeft een poos op internet gestaan en moet jullie wel zijn opgevalen.
ook kijk ik er niet vreemd van op dat hij al een keer is bekeken door een club lid/bezoeker.
hij stond in windschoten. bij en of andere handelaar.
en 50 50 ben ik ook wel toe in staat om te betalen daar heb ik geen problemen mee.
maar hij was zo boos via de telefoon (zou ik ook zijn) maar ik denk niet dat hij dat wil, en ik moet gewoon de boete betalen.
IK BEN GEEN HUFTER MAAR MIJN POEN IS BEETJE OP DOOR DE LEUKE VOLVO HOBBY! (ben nog steeds weg op deze auto's)

voor de mensen die het niet eens zijn.
het kan mij niet echt schelen wat jullie zeggen hierover maar ??n ding wil ik wel kwijt.
Mijn laatste beetje geld gaat naar de volvo's die erg graag op de nederlanse weg wil houden en niet op de sloop!!!!

wat de meeste proberen te uit te leggen is dat je het inschattingsvermogen van de nederlandse wegen wel weet,die krijg je uitdrukkelijk met de cbr paplepel ingegote namelijk..en de volvo 3 serie behoeden voor sloop is ook een strak en goed plan,maar wil je perse voor een duppie op de voorste rij zitten voor dat geld?,qua aanschafprijs?en iedereen weet de verkoopmethoden van een handelaar..ik ben ook ooit de fout ingegaan om mijn auto te verkopen en de papieren (deel 1,2,3)mee te geven.,deze auto heb ik hardhandig terug gehaald en heeft mij bijna mijn roze papiertje gekost toen..deze was toen "zogenaamd"overgeschreven en die bekeuringen zijn toen gelukkig kwijt gescholden door het cjib doordat ik mijn gastekaart nog had van het vakantieadres waar ik toen verbleef op het moment van het flitsen,flitsen en nog een flitsen..en dit waren snelheden tot 60 km te hard rijden..als je deze handelaar niet betaald en je blijft van mening dat je niet hoeft te batalen komen er inderdaad rechtskosten bij,en die zijn echt niet mis,een rechter zit iet voor 2,50 per uur..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 01:04 #768515 door V300 register
Zie nu pas dat je nog een heel verhaal hebt geplaatst na mijn antwoord en dat maakt de zaak wel heel duidelijk - maar dude, wat doe je jezelf aan. Stel je voor dat jij bij mij een proefrit kwam maken in mijn auto en ik dreig door jouw fout voor 180 euro het schip in te gaan, dan kun je een hoop huilie huilie doen maar die centen wil ik terugzien.

Liefhebber? Leuk, maar niet relevant. Geld te kort? Jammer, maar niet relevant. Was de auto niet naar wens? Had dan meteen met de garagist gepraat. Helaas, maar leuker en makkelijker kan ik het ook niet voor je maken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 01:08 #768516 door V300 register

Volvo Nerd;97987 schreef : ik weet dat ik nu te snel heb gereden HET WAS NIET DE BEDOELING!!!!

Ik heb een zakje snoep gejat, HET WAS NIET DE BEDOELING!!!! :uh-uhh:

Volvo Nerd;97987 schreef : ik meende op een 100km weg te rijden.

Duhhh! :crazy2:

Volvo Nerd;97987 schreef : maar waarom moet ik op de kosten worden gejaagd en waarom kijken de meeste mij nu zwart aan???!!!???

Als je een vent bent dan betaal je gewoon en neem je je verlies, typisch een geval van "eigen schuld dikke bult"

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 01:25 #768517 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic geflitst tijdens proefrit
betalen gewoon..het vonnis is geschiet..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 06:32 #768520 door V300 register
Inderdaad, niet betalen is net zo'n laffe streek als doorrijden na een aanrijding. Wat mij betreft net zou dat net zo strafbaar moeten zijn. (niet afkoopbaar met een lullige verhoding)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 06:37 #768522 door V300 register
verhoging

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2009 09:58 #768530 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic geflitst tijdens proefrit
ik vond dit topic met de oude titel al te belachelijk voor woorden, zo belachelijk dat ik er nieteens op reageerde; en eigenlijk vind ik dat nog steeds.

als je een auto koopt/wilt kopen, EN weet dat de km teller gaar is/niet werkt vind ik het heel laf om terwijl je dat wist alsnog een dergelijke overtreding te maken. daarnaast zijn er met je laswerk al diverse topics op deze site om de typische 300 plekjes aan te geven, daar had je je gewoon even ik kunnen verdiepen voordat je die auto kocht.

ik ben het volledig met alle heren eens, gewoon betalen die handel en niet moeilijk doen. al is het maar om aan te tonen dat er nog een beetje fatsoen bestaat in het land. voor jouw fout hoeft de garage absoluut niet op te draaien!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2009 11:11 #768531 door V300 register
ja is goed ik betaal wel maar dan moet ik eerst mijn lieve volvo weg doen omdat ik nu maar vier tientjes heb meer niet!
dus voor de mensen die een volvo willen kopen sla je kans dan kan ik het land weer betalen!!!!!!!!!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC