Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
We hadden bij de koop al afgesproken dat, als er dingen zijn die we niet konden voorzien, ik deze zou herstellen. Bij aankomst heb ik ook gelijk de gebreken gemeld en aangeboden dit te herstellen. Ik ben hier heel ver mee gegaan.
Wordt ik de volgende dag opgebeld dat ze de koop wil terugdraaien en de auto niet heeft overgeschreven. Of ik de auto kan komen halen.
Is dit nu fair of niet. Ik voel me flink genaaid.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik meld het niet aan een mod, maar hoop dat je zelf ook inziet dat je dit niet hoeft te doen, ondanks dat je nu dik genaaid bent!
Zoals Marcel zegt, zou ik zeker je verplaatsingskosten niet terugbetalen, je hebt er tenslotte weer tijd en moeite voor moeten doen om hem te brangen en nu ook weer op te halen!
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;174302 schreef : Daar ben ik het mee oneens, voor verkopers van producten worden ook reviews en meningen geplaatst op internet, waarom dan niet voor kopers?
Tuurlijk wordt dat gedaan, maar meestal gebeurd dat wel via een gebruikersnaam op een verkoopsite. Dit is nogal persoonlijk en volgens mij mag het bij wet ook niet!
Beter voorkomen dan genezen zou ik zeggen, begrijp Erik echt wel, niets is zo frustrerend, maar we moeten wel MENS blijven.
Komt allemaal wel goed Erik, tis nu effe doorhappen, maar beloningen komen wel! :y:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
mondelinge afspraken werken gewoon niet, doe het met het sleutelen ook. vertel van tevoren hoelang ik ongeveer bezig ben, wat mn beun-uurloon is en wat ik voor het heen en weer rijden vraag en de klant kan van tevoren wel of niet akkoord gaan met die afspraken. nog nooit heisa gehad, want als het "te duur is" hoor je niets meer (en hoef je er verder geen aandacht aan te besteden, je verspilt dus geen tijd) en als men akkoord gaat kom ik lekker sleutelen en is er weer iemand blij met z'n 343, 345, 340 of 360 die weer werkt zoals het hoort.