Erik's Hobby Werkplaats (EHW)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2011 10:20 #885683 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Erik, als je hulp nodig hebt met een en ander, bel je me maar!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2011 12:22 #885684 door V300 register
Ik zou willen dat ik de plek had om wat van je bolides te parkeren, maar dat is helaas ook niet het geval.

Dus als je op een zaterdag (helaas vandaag niet) of zondag nog handjes kan gebruiken om het eea aan te pakken, laat maar weten dan kom ik met mijn roestmobiel wel die kant op :)

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2011 12:31 #885686 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
idem, en ik heb (misschien, als de witte er niet mee ophoudt) nog een paar mnd stalling voor 1 auto..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2011 13:20 #885687 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Erik, misschien is het handig om eens pen en papier te pakken en op te schrijven welke auto's je te koop hebt. Schrijf er meteen evt. opties bij, zaken als kleur, motortype, uitvoering, evt. mankementen etc. en maak dan twee of drie foto's per auto.
Vervolgens kun je goede advertenties maken voor deze auto's, met foto's erbij. Grote kans dat je dan een paar auto's verkoopt.

PS dit is geen kritiek, slechts bedoeld als tip!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2011 15:16 #885695 door V300 register
zaterdag 1 of zondag 2 oktober (slag om de arm ivm honkbal zoon) wil ik wel helpen straten / ingraven van de stenen.

Je zou voor de toekomst een aantal schermen kunnen maken met de klimplant Hedera. Dus gaas met balkje ondersteund waar die plant ingroeit. Blijft altijd groen en groeit als kool. Dan kunnen de buren je achtertuin niet meer goed inkijken. De voorkant camoufleren wordt lastiger. Wat bamboe in de verlengde lijn van zijkant huis naar de straat en een hekwerk met scharnier aan de ene kant en wieltje aan onderzijde andere kant en daar kun je die Hedera ook in laten groeien. Je kunt de Hedera ook gebruiken als horizontale groeier op 2 meter hoogte (wat kabels spannen zogenaamd als waslijn).

Ik ben sinds kort verhuisd, heb nu een voortuin en wil daar ook mijn auto stallen er aan kunnen werken. Iemand die veel vergunningen moet aanvragen noemde dat een mogelijkheid om e.a. te camoufleren. Want een Hedera haagje is gewoon onderdeel van je tuin en daar behoef je natuurlijk geen vergunning voor aan te vragen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2011 15:36 #885696 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
@ Werner: Zondag 2 oktober zou uitstekend zijn. Natuurlijk zorg ik voor voedsel etc.

@ Joost: Ik vind je tip juist heel goed. Ik probeer dat ook steeds meer te doen. Ik wil alleen niet te veel auto's tegelijkertijd te koop hebben. Het grote probleem zit hem eigenlijk ook wel in de werkplaats. Onafgemaakte projecten wachten doordat ik steeds geld moet verdienen om te overleven.

@ Jean-Luc: thanks. Ik bel je.

@ Floris: Lijkt me een uitstekend idee. Als jouw witte er mee ophoudt gaan we die natuurlijk proberen te maken.

@ Taco: Ik heb twee auto's om te slopen. Daar zou je me enorm mee helpen. Het kan heel leerzaam zijn om dit te doen. Natuurlijk kunnen we jouw auto even op de brug zetten oid.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2011 16:19 #885698 door V300 register
Wellicht/waarschijnlijk valt het wegbrengen van de 343 samen met een dag dat je hulp kunt gebruiken. Op die dag kun je dus op me rekenen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2011 16:50 #885701 door V300 register

Erik;184600 schreef : @ Werner: Zondag 2 oktober zou uitstekend zijn. Natuurlijk zorg ik voor voedsel etc.

@ Taco: Ik heb twee auto's om te slopen. Daar zou je me enorm mee helpen. Het kan heel leerzaam zijn om dit te doen. Natuurlijk kunnen we jouw auto even op de brug zetten oid.

DEAL!
30 september 's avonds (na 19.00u)?
1 oktober?
2 oktober?

Roept of belt (zie PM) u maar!

Update:
Je PMbox is vol, dus kan je mijn nr niet PM'en.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2011 17:41 #885703 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
@ Taco: Dan is 2 oktober de beste optie. In mijn onderschrift staat mijn e-mailadres. De mailbox van het forum zat zo vaak vol dat ik het maar zo gelaten heb, vandaar. Als je mij een mail stuurt dan geef ik het adres etc.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 17:17 #886132 door V300 register
OK, tot zondagochtend 11:00 Wijchen uit het hoofd Ringlaan (maar ik vind het wel). Werner

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC