Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2010 17:52 #854258
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Verhuurder staat dit niet toe. Mogen geen afvoerpijpen voor kachelrook zijn, ivm. brandweer etc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2010 22:02 #857263
door E. van Oostveen
Afgelopen week ben ik flink genaaid door Maresia Autorecycling. De vergoeding die ze altijd geven, en die anderen ook bereid zijn te geven, gaven ze plotseling niet nadat ze de auto al afgemeld en opgeladen hadden. Ik had tegen andere ophalers nee gezegd, omdat er een afspraak met Maresia lag. Nu blijkt dat ze , in tegenstelling tot vorige keren (al jaren), opeens niet de afspraak nakomen. Weg auto, weg geld.
Ik adviseer iedereen nooit zaken te doen met Maresia Autorecycling. Ik heb al een aantal bevriende garages ook ingelicht. Ik houd van eerlijk, helder en open zakendoen. Daar past Maresia niet meer bij.
Ik adviseer iedereen nooit zaken te doen met Maresia Autorecycling. Ik heb al een aantal bevriende garages ook ingelicht. Ik houd van eerlijk, helder en open zakendoen. Daar past Maresia niet meer bij.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-12-2010 18:34 #857307
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Vandaag even bij Erik.s hobby werkplaats geweest.
Zeeeeeeer bijzonder, zoveel volvo 300 onderdelen bij
elkaar, denk dat dit uniek is voor nederland. :yummie:
En dan ook nog weten waar, en wat waar ligt.:wtf2:
En inderdaad beetje vol is het wel, je kunt er zo verdwalen, o nee kan niet zijn maar twee gangetjes, tussen de onderdelen door. :confused:
En Erik een heel aardige man, en de koffie was prima. :y:
Zeeeeeeer bijzonder, zoveel volvo 300 onderdelen bij
elkaar, denk dat dit uniek is voor nederland. :yummie:
En dan ook nog weten waar, en wat waar ligt.:wtf2:
En inderdaad beetje vol is het wel, je kunt er zo verdwalen, o nee kan niet zijn maar twee gangetjes, tussen de onderdelen door. :confused:
En Erik een heel aardige man, en de koffie was prima. :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-12-2010 18:40 #857310
door V300 register
Op het werk gebruiken we zo'n buis, met een LPG tank er aan.. zo'n gasbrander. Werkt super. De halve showroom is in een kwartiertje warm!
LPG kost ongeveer 8 euro per dag ( van 8 tot 5). Maakt wel 'n beetje herrie, maarja.
LPG kost ongeveer 8 euro per dag ( van 8 tot 5). Maakt wel 'n beetje herrie, maarja.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-12-2010 21:38 #857336
door V300 register

Was weer een gezellige drukke boel daar.
Ik heb vandaag mijn waggie opgehaald. Rijdt prima, maar ik vermoed toch dat ie in de bergrem blijft hangen. Ik heb niet echt een referentiekader, dus ik vind het lastig te bepalen. Toerental zakt niet op een gegeven moment bij constant gas en hij schakelt wel heel hoog op als je weer gas wil geven na uitrollen. Kan zijn dat schakelaartje kaduuk is. Ik weet de controle-pagina te vinden.
Wel een aparte ervaring zo'n CVT, maar best relaxed eigenlijk.
Foto's/topic volgt morgen als ie wat beter gewassen is, had ik geen tijd meer voor, 't was al dunkel.
Dat doet Erik ook, als iets ff niet luktslb_340;162604 schreef : Maakt wel 'n beetje herrie, maarja.

Was weer een gezellige drukke boel daar.
Ik heb vandaag mijn waggie opgehaald. Rijdt prima, maar ik vermoed toch dat ie in de bergrem blijft hangen. Ik heb niet echt een referentiekader, dus ik vind het lastig te bepalen. Toerental zakt niet op een gegeven moment bij constant gas en hij schakelt wel heel hoog op als je weer gas wil geven na uitrollen. Kan zijn dat schakelaartje kaduuk is. Ik weet de controle-pagina te vinden.
Wel een aparte ervaring zo'n CVT, maar best relaxed eigenlijk.
Foto's/topic volgt morgen als ie wat beter gewassen is, had ik geen tijd meer voor, 't was al dunkel.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2010 13:45 #858851
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Erik, heb je toevallig de draagmoeren van je brug moeten vervangen; of gegevens of dit gedaan is (en daarbij onderdeelnummers / leverancier??)
krijg op de mail een vraag van een meneer die met een set versleten moeren zit en ze nergens kan bestellen (exact zelfde brug)
krijg op de mail een vraag van een meneer die met een set versleten moeren zit en ze nergens kan bestellen (exact zelfde brug)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2011 21:03 #861099
door E. van Oostveen
Vandaag eindelijk de krukaspakking binnen (ongeveer 25 euro). Bij nader zien is de pakking van carterpan ook lek aan achterzijde. Die ook maar besteld. Dan heb ik de achterzijde van de motor wel gehad, behalve dan het afdekplaatje van de plek voor een koelwatermolen. Het kleppendekselpakking ook maar besteld. Ga nog ff de vuldop controleren en olie, oliefilter verversen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2011 14:44 #861248
door E. van Oostveen
Het vervangen van de carterpanpakking was wel meer werk dan gedacht. De pan komt zonder extra dingen loshalen er niet onderuit. Gisteravond om 10 uur was ik klaar (nog steeds brrrrrr in de werkplaats). Daarna wassen en omkleden in de werplaats en naar een feest in de buurt gereden. Eigenlijk best wel ideaal na een dag hard werken, lekker feesten...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2011 15:07 #861250
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
En vandaag weer bijkomen van gister?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2011 17:07 #861266
door E. van Oostveen
Ja, vanochtend uitgeslapen en vanmiddag een artikel geschreven over kopen of huren. Nu weer de lange eenzame avond in.
Moderators: Mark Smeets