Erik's Hobby Werkplaats (EHW)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2011 10:05 #873573 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Is er ook helemaal niets aanbetaald om de te maken kosten te dekken? Zo'n aanbetaling werkt meestal ook wel bevorderlijk voor de definitieve aanschaf...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2011 11:05 #873579 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Sowieso de auto nooit meegeven voordat er a) geld is betaald en b) een overschrijving heeft plaatsgevonden. Wie weet wat ze er allemaal mee uitvreten in de tussentijd. De auto heeft al die tijd op jouw naam gestaan dus alle eventuele boetes komen bij jou terecht.

Wat betreft het briefje aan de korpschef, dat kan echt heel simpel.

Geachte mevrouw Steendijk,

Van xxx, medewerker bij politie Eindhoven, heb ik begrepen dat hij naar eigen zeggen 'stiekem' mijn gegevens binnen het politieapparaat heeft nagetrokken naar aanleiding van het aankopen van mijn auto door zijn dochter. Het lijkt mij ontoelaatbaar dat zoiets zonder gerede verdenking tegen mijn persoon kan gebeuren.

Graag verneem ik van u of de door xxx ge?nsinueerde zoekactie daadwerkelijk geeft plaatsgevonden, en zo ja, wat u naar aanleiding van die actie zult ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Contactgegevens hier: www.politie.nl/Brabant-Zuid-Oost/OverDitKorps/

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2011 16:42 #873612 door V300 register
toevallig een berichtje op Tweakers dat hier (zijdelings) mee te maken heeft:
CBP is dus wel degelijk al actief geweest in dit kader.

tweakers.net/nieuws/74171/cbp-en-politie...vragen-gegevens.html

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2011 17:01 #873616 door V300 register
In dat verslag gaat het over dat de KLPD het verzaakt om de opvraging van de gegevens via een bepaalde weg te bewandelen. De rechtsgeldigheid van het opvragen van de gegevens is wel in de dossiers te terug te vinden. Verder is het CBP daar bezig met een procedurele fout en dit gaat over een incident. Al kan je je afvragen of je niet als een procedurele fout kan zien, maar volgens mij heb je dan te maken met een ander onderzoek: tweakers.net/nieuws/74143/cbp-politie-ov...telecomgegevens.html

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2011 00:20 #874656 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Afgelopen week ben ik tot de conclusie gekomen dat het magazijn vol is. Er zou nog wel met veel moeite wat ruimte gecre?erd kunnen worden, maar dat is denk ik al noodzakelijk om wat meer ordening en ruimte in de gangpaden aan te brengen. Kijk van die 100 stalen velgen heb ik niet zo'n last want die liggen onder de auto's. Is alleen lastig pakken. En van die remleidingen, dakgootstrips en bumpers heb ik ook niet veel last. Het gaat meer om de achterassen die niet meer bovenop de bestaande stapel kunnen en om de sturen, zijruiten, lampen, bekleding, deuren, motorkappen, achterkleppen etc. waarvan de schappen overvol zijn. Zelfs de 1.20 mtr alleen voor ruitenwissermechnismen ligt al vol gestapeld. Tja, vol is vol.
Het beste is nu om een paar auto's te verkopen, waardoor er uitzoekruimte ontstaat. Ik ga er van uit dat het deze zomer gaat lukken. Dat geeft ook de ruimte om wat langdurige projecten of onderdelen daarvan stapsgewijs aan te pakken. Nu ben ik met iets bezig en vaak moet het weer weggelegd worden omdat er ruimte moet komen voor een andere klus. Die andere klussen zijn welkom, maar ik wil komende winter ook de ruimte hebben voor wat structurelere projecten. Die staan er genoeg en al veel te lang.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-05-2011 00:34 #874662 door V300 register
Goed bezig Erik. Het is duidelijk dat het ludolfssysteem plaats moet gaan maken voor iets structurelers..

Zou de 2 serie, de opel en de GLT Sowieso op de weg proberen te krijgen. Dit zijn projecten die snel afgerond kunnen worden, en die een hoop ruimte schelen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-05-2011 14:07 #874690 door V300 register
Om nog even terug te komen op je vernaaid-verhaal. Er gaan serieuze stemmen op om het CIOD (database waar de politie allerlei gegevens in kan bekijken) desnoods maar af te schaffen omdat er zoveel misbruik van gemaakt wordt. Dit is echter wel een heel serieuze..

Op een wat vrolijker noot: misschien kan ik je wel van enkele van je onderdeeltjes afhelpen, ik heb je al gemaild Erik :)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-05-2011 12:01 #875217 door E. van Oostveen
Graag berichten naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2011 11:32 #876096 door V300 register
Tja voor af een aanbetaling bij opknappen. Als je dat niet op papier zegt, kunnen de mensen ook niet bewijzen dat ze al betaald hebben als ze de auto niet meer hoeven. Maar goed, mensen moeten juist blij zijn dat je er voor ze wilt zijn.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2011 01:26 #885677 door E. van Oostveen
De auto's moeten op 12 oktober van de corporatie Talis van mijn oprit af zijn. Volgens de roddel had de gemeentesecretaris zich aan de Volvo's gestoord. Er staan al drie jaar auto's en daarom heb ik dit huis gekozen.
Ook zien ze de stenen die ik voor mijn oprit wil gebruiken en achter in de tuin liggen als grofvuil en muss ich diese auch abfuhren. Ik weet niet waar ik nu leef, maar hier klopt iets totaal niet. Veroorzaak nooit overlast en hou rekening met mijn buren etc en dan krijg je dit. Oh, ja de tuin was ook niet netjes genoeg en dat terwijl ik ook voor mijn beide buren de heg knip. De tuin is nog hetzelfde als bij de vorige bewoonster en die is hier op hoge leeftijd gestorven. Ik snap hier totaal niets meer van. Ik krijg het dreigement van Talis dat ik 25 euro per dag moet betalen als ik niet aan hun eisen voldoe. Ik kan de auto's niet anders kwijt en krijg de stenen er niet op tijd in. Ik zal deze moeten ingraven of op een andere manier moeten verstoppen. 1 auto zal ik heel snel APK moeten maken en dan kan ik hem op straat zetten. Een andere auto misschien slopen en de blauwe 343????? en dan nog de zeldzame Opel rekord-C twee drs.
Ik heb notabene dit huis helemaal opgeknapt: ipv. 1 stopkontact acht stopcontacten in de keuken (inbouw), extra stopkontacten in het hele huis, Zolder opgedikt en begaanbaar gemaakt etc. Toen was ik door mijn reserves heen. Ik werd er nog voor gecomplimenteerd op het kantoor van de verhuurder en nu dit. Is dit Nederland 2011??

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC