Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat betreft het briefje aan de korpschef, dat kan echt heel simpel.
Geachte mevrouw Steendijk,
Van xxx, medewerker bij politie Eindhoven, heb ik begrepen dat hij naar eigen zeggen 'stiekem' mijn gegevens binnen het politieapparaat heeft nagetrokken naar aanleiding van het aankopen van mijn auto door zijn dochter. Het lijkt mij ontoelaatbaar dat zoiets zonder gerede verdenking tegen mijn persoon kan gebeuren.
Graag verneem ik van u of de door xxx ge?nsinueerde zoekactie daadwerkelijk geeft plaatsgevonden, en zo ja, wat u naar aanleiding van die actie zult ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Contactgegevens hier: www.politie.nl/Brabant-Zuid-Oost/OverDitKorps/
- V300 register
- Verbannen
-
CBP is dus wel degelijk al actief geweest in dit kader.
tweakers.net/nieuws/74171/cbp-en-politie...vragen-gegevens.html
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Het beste is nu om een paar auto's te verkopen, waardoor er uitzoekruimte ontstaat. Ik ga er van uit dat het deze zomer gaat lukken. Dat geeft ook de ruimte om wat langdurige projecten of onderdelen daarvan stapsgewijs aan te pakken. Nu ben ik met iets bezig en vaak moet het weer weggelegd worden omdat er ruimte moet komen voor een andere klus. Die andere klussen zijn welkom, maar ik wil komende winter ook de ruimte hebben voor wat structurelere projecten. Die staan er genoeg en al veel te lang.
- V300 register
- Verbannen
-
Zou de 2 serie, de opel en de GLT Sowieso op de weg proberen te krijgen. Dit zijn projecten die snel afgerond kunnen worden, en die een hoop ruimte schelen!
- V300 register
- Verbannen
-
Op een wat vrolijker noot: misschien kan ik je wel van enkele van je onderdeeltjes afhelpen, ik heb je al gemaild Erik

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ook zien ze de stenen die ik voor mijn oprit wil gebruiken en achter in de tuin liggen als grofvuil en muss ich diese auch abfuhren. Ik weet niet waar ik nu leef, maar hier klopt iets totaal niet. Veroorzaak nooit overlast en hou rekening met mijn buren etc en dan krijg je dit. Oh, ja de tuin was ook niet netjes genoeg en dat terwijl ik ook voor mijn beide buren de heg knip. De tuin is nog hetzelfde als bij de vorige bewoonster en die is hier op hoge leeftijd gestorven. Ik snap hier totaal niets meer van. Ik krijg het dreigement van Talis dat ik 25 euro per dag moet betalen als ik niet aan hun eisen voldoe. Ik kan de auto's niet anders kwijt en krijg de stenen er niet op tijd in. Ik zal deze moeten ingraven of op een andere manier moeten verstoppen. 1 auto zal ik heel snel APK moeten maken en dan kan ik hem op straat zetten. Een andere auto misschien slopen en de blauwe 343????? en dan nog de zeldzame Opel rekord-C twee drs.
Ik heb notabene dit huis helemaal opgeknapt: ipv. 1 stopkontact acht stopcontacten in de keuken (inbouw), extra stopkontacten in het hele huis, Zolder opgedikt en begaanbaar gemaakt etc. Toen was ik door mijn reserves heen. Ik werd er nog voor gecomplimenteerd op het kantoor van de verhuurder en nu dit. Is dit Nederland 2011??