Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;174302 schreef : Daar ben ik het mee oneens, voor verkopers van producten worden ook reviews en meningen geplaatst op internet, waarom dan niet voor kopers?
dat mag inderdaad. "op het internet". Het forum van de Volvo 300 Club is echter een stukje internet met uithangbord functie voor V3C, en als dusdanig dus zeker niet de plaats om persoonlijke conflicten te etaleren.
Op de man spelen is ??n van de dingen die niet passen op een clubforum, en dit valt daar wel onder. Nu het bericht ontdaan is van de naam en contact details is het minder boeiend, maar als degene die in het verhaal omschreven wordt zichzelf herkent en zich aanmeldt om weerwoord te komen geven is natuurlijk vanuit het perspectief van de club en forumbeheer het kalf al verdronken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Succes iig en het is sowieso een goed plan om een exactere administratie vast te leggen met idd een stel handtekeningen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Hoe maak ik zo'n auto het beste schoon?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En ja Erik, ik loop er zelf ook wel eens tegenaan, zonder harde afspraken kan het je soms vies tegenvallen. Ik zou in elk geval melding maken bij de korpschef, wellicht ook bij het College Bescherming Persoonsgegevens?
De auto schoonmaken met gewone autoshampoo werkt niet?
- V300 register
- Verbannen
-
een individueel ongeoorloofd handelen van een politie agent hoort niet op dat bordje thuis.
Wat Niels dus al schreef; je bevindingen feitelijk opschrijven (niet teveel uitweiden over de deal met de auto) en aan de korpschef sturen.
Ze kunnen precies terugzien wie welke gegevens heeft opgezocht dus als er inderdaad je 'doopceel gelicht is' zonder dat er aanleiding voor was kan dat gevolgen hebben voor die agent.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;174475 schreef : CBP heeft meer zin om iets mee te doen als het gaat om structurele fouten in de opslag en verwerking van persoonsgegevens.
een individueel ongeoorloofd handelen van een politie agent hoort niet op dat bordje thuis.
Dat snap ik, maar misschien is er een soort van 'consumentenklachtenafdeling'? Men moet er toch op 1 of andere manier achter komen dat er ergens wellicht persoonsgegevens structureel onrechtmatig worden verkregen?
Brief/mail naar het betreffende korps zou op zich de truc al moeten doen, lijkt mij, maar toch.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wie weet pappa agent het voor iedereen waar hij priv? iet mee te maken heeft; alle vriendjes van z'n dochter(s), buren, etc... Misschien heeft hij al een "dossier" en is dit de druppel om hem te kunnen ontslaan of officieel berispen.
Gewoon een brief sturen en inderdaad z?ker niet teveel over het gedoe met die auto schrijven, dat staat in principe los van het feit dat hij zonder reden je gegevens opgezocht heeft.
- V300 register
- Verbannen
-
Toch is het wel een beetje wat Anjo schrijft, en waar ik het met jou ook al over heb gehad. Je moet dit soort dingen iets professioneler aanpakken vrees ik. Het hoeft geen BVtje te worden (omdat je dan belastingen, verzekeringen, garanties e.d. moet gaan geven), maar een contract is natuurlijk geen gekke optie. mondelinge overeenkomsten zijn meestal prima (als het gaat om een klein bedrag) Maar aanschaf van gerestaureerde auto's is wel een ander verhaal.
De auto raak je alsnog wel kwijt lijkt me.