Vandalisme
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ikzelf word eigelijk alleen maar gevaarlijk als iemand een drankje uit m'n klauwen stoot/slaat en ze geen nieuwe voor me halen:D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan heb je al snel ruzie met mij!AvdAkker;98457 schreef : ikzelf word eigelijk alleen maar gevaarlijk als iemand een drankje uit m'n klauwen stoot/slaat en ze geen nieuwe voor me halen:D

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jaren terug heb ik eens iets gepost over een bepaald soort lieden die zichzelf "car-scratchers" noemen. Zijn kennelijk actief in veel landen (in NL nog niets van gehoord gelukkig). Was destijds wel e.e.a. over te vinden op internet.
Handelsmerk van deze kansloze randfiguren is het opzettelijk beschadigen van zo veel mogelijk auto's uit protest tegen de vervuilende eigenschappen en het kapitalistisch imago (ofzoiets). Ze zouden vaak naar car-meetings en shows gaan om toe te slaan.
Ziek, walgelijk en volledig onbegrijpelijk :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Waren hele fora te vinden vol met afspraken en discussies van die lui (niet in NL). Kenmerk van een hoax is volgens mij toch dat iets breed wordt verspreid, dit was info die ik op eigen gelegenheid op internet tegen wkam destijds. Feit is dat er ook in NL van die fanatiekelingen rondwandelen die je het licht in de ogen niet gunnen als je een blauw walpje richting hun geliefde boompje blaast......
Wat mij betreft; sandalen en een juten kampeer-tent kopen en ergens op de hei gaan zitten die lui.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik van die hele scratchers-hype weet, is dat het vooral op internet was. Als je de "succes-stories" van die gasten ging natrekken, bleek er helemaal geen zak van te kloppen.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;98715 schreef : Als je de "succes-stories" van die gasten ging natrekken, bleek er helemaal geen zak van te kloppen.
Gelukkig zijn er mensen die de tijd en zin hebben dat allemaal na te trekken:y: