Vandalisme
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij mijn ouders gooien ze vla of eieren af en toe tegen het raam, en dan roepen ze homo. Terwijl ik er niet eens meer woon. Zo gooiden ze laatst cola over mn vaders auto heen.
Tegen de jongens is een aangifte lopende, en de politie pakt het ook nog eens hoog op ze hebben ze al allemaal thuis bezocht en op het bureau verhoord etc.. we zien wel heo het verder gaat lopen.
Laatste weken iig niets meer tegen de ramen gekeild.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;92905 schreef : ACHTERLIJK! Dat slaat ook weer helemaal nergens op! Alsof iemand last van jou heeft omdat je homo bent? Ook dat soort mensen moeten ze %$^%&*&^#!!!
Folteren?

Intolerantie is (helaas) een typisch bijverschijnsel van de huidige samenleving. Vroeger had je dat ook wel, maar het lijkt tegenwoordig wel of iedereen elkaar in hokjes wil plaatsen.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Onze overbuurvrouw met de vraag of die "oude" volvo de mijne was en zo ja, dan moest ik maar eens even kijken, want "ze hadden erin gezeten".
Ik was pislink, m'n raampje rechtsachter was ingetikt en de radio (zonder frontje natuurlijk) was eruit getrokken op barbaarse wijze, compleet met adapter.
Zelfs het trechtertje dat ik gebruik om de loodvervanger in de tank te kiepen was weg.
Een vriendelijke meneer uit de straat wist me te vertellen dat er in een bepaald gebouw in de omgeving een dealer woont en dat het waarschijnlijk een van zijn klanten geweest is.
Niet bang uitgevallen ben ik naar boven gerend om de basebalknuppel, vastbesloten om wel eens even uit die kerel te rammen wie er @#$%##@ het lef had om mijn volvo zo toe te takelen.
Helaas hebben m'n echtgenoot en die vriendelijke meneer uit de straat me de knuppel afgenomen, na enige vorm van worsteling kan ik tot mijn groot genoegen wel melden.
Ik kan hier nog steeds erg kwaad om worden.
Men moet gewoon met de tengels van anderen hun spullen afblijven.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Zo hoorde pap heel vroeger ook eens een geluid buiten.. De eerste de beste ijzeren staaf die hij binnen tegen kwam gepakt (volgens mij was het een stuk gereedschap dat bij zijn werkkleren lag) en daarmee naar buiten. Uitteraard niemand tegen gekomen, maar de dag erna zag hij aan de voetsporen dat de potenti?le inbreker 1 meter van hem af in de struiken verstopt had gezeten...
Die heeft dus erg veel geluk gehad (en pap misschien ook) :+