Vandalisme

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 13:34 #761198 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vandalisme
Gisteren was in Hart van Nederland nog een stukje over de oude dieseltreinen van de HIJSM. De schade zag er nog groter uit dan op de foto's.:cry2:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 15:05 #761202 door V300 register
Te zot voor woorden.

Bij mijn ouders gooien ze vla of eieren af en toe tegen het raam, en dan roepen ze homo. Terwijl ik er niet eens meer woon. Zo gooiden ze laatst cola over mn vaders auto heen.

Tegen de jongens is een aangifte lopende, en de politie pakt het ook nog eens hoog op ze hebben ze al allemaal thuis bezocht en op het bureau verhoord etc.. we zien wel heo het verder gaat lopen.

Laatste weken iig niets meer tegen de ramen gekeild.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2009 17:20 #761213 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Vandalisme
ACHTERLIJK! Dat slaat ook weer helemaal nergens op! Alsof iemand last van jou heeft omdat je homo bent? Ook dat soort mensen moeten ze %$^%&*&^#!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 18:05 #761216 door V300 register

Kevin;92905 schreef : ACHTERLIJK! Dat slaat ook weer helemaal nergens op! Alsof iemand last van jou heeft omdat je homo bent? Ook dat soort mensen moeten ze %$^%&*&^#!!!

Folteren? :D

Intolerantie is (helaas) een typisch bijverschijnsel van de huidige samenleving. Vroeger had je dat ook wel, maar het lijkt tegenwoordig wel of iedereen elkaar in hokjes wil plaatsen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 19:19 #761221 door V300 register
Geen kwaad woord over stefan B. Ik vind hem een toffe zeer gast.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 19:44 #761222 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Vandalisme
ze moeten de middeleeuwse straffen weer introduceren..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2009 20:31 #761231 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Vandalisme
M'n vorige 343, nu van Jeroen, had enorme krassen op de motorkap, dwars er overheen. Op de achterklep ook.

De motorkap heb ik gewisseld met de 343 van 1980, de bekraste kap staat nog altijd in de schuur.

Eigenlijk heb ik er niks meer aan, dat ding kan niet dicht als 'ie op de GLS zit:+

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2009 17:07 #761855 door V300 register
Vorig jaar, de dag na m'n vrijgezellenfeest, wordt er op een zondagmiddag aangebeld.
Onze overbuurvrouw met de vraag of die "oude" volvo de mijne was en zo ja, dan moest ik maar eens even kijken, want "ze hadden erin gezeten".
Ik was pislink, m'n raampje rechtsachter was ingetikt en de radio (zonder frontje natuurlijk) was eruit getrokken op barbaarse wijze, compleet met adapter.
Zelfs het trechtertje dat ik gebruik om de loodvervanger in de tank te kiepen was weg.
Een vriendelijke meneer uit de straat wist me te vertellen dat er in een bepaald gebouw in de omgeving een dealer woont en dat het waarschijnlijk een van zijn klanten geweest is.
Niet bang uitgevallen ben ik naar boven gerend om de basebalknuppel, vastbesloten om wel eens even uit die kerel te rammen wie er @#$%##@ het lef had om mijn volvo zo toe te takelen.
Helaas hebben m'n echtgenoot en die vriendelijke meneer uit de straat me de knuppel afgenomen, na enige vorm van worsteling kan ik tot mijn groot genoegen wel melden.
Ik kan hier nog steeds erg kwaad om worden.
Men moet gewoon met de tengels van anderen hun spullen afblijven.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2009 17:12 #761858 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Vandalisme
[off-topic modus]Loodvervanger heb je toch helemaal niet nodig voor die auto?[/off-topic modus]

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-03-2009 18:29 #761869 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Vandalisme
Kijk, dat is nog eens een vrouw naar mijn hart :yesyes:

Zo hoorde pap heel vroeger ook eens een geluid buiten.. De eerste de beste ijzeren staaf die hij binnen tegen kwam gepakt (volgens mij was het een stuk gereedschap dat bij zijn werkkleren lag) en daarmee naar buiten. Uitteraard niemand tegen gekomen, maar de dag erna zag hij aan de voetsporen dat de potenti?le inbreker 1 meter van hem af in de struiken verstopt had gezeten...
Die heeft dus erg veel geluk gehad (en pap misschien ook) :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC