Vandalisme

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 21:27 #760836 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Vandalisme
Dit is totaal afgrijselijk en bar. Ik snap echt totaal niet wat iemand bezield om dit te doen. Ben je kwaad op de NS of waarom?
Ik hoop dat de daders snel gepakt worden en de schade moeten vergoeden + nog een passende heropvoeding.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 21:29 #760837 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Vandalisme
Maarja van een kale kip valt niet te plukken?

Overigens hoop ik dat ze ze pakken en net zo lang krom liggen tot alles vergoed is, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2009 21:34 #760841 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vandalisme
Bij de 740 is begin vorig jaar in Amsterdam, Tugelaweg/ Maritz straat, het ruitje aan de passagierskant ingeslagen. Het heeft ze een Volvo cd mapje met gekopieerde cd's en een thermostaathuisdop opgeleverd, waar ze waarschijnlijk de volgende ruit mee in hebben gegooid. De lader van de nieuwe Palm vonden we onder een andere auto terug. Het dashboard had iets meer barsten dan daarvoor, het ding zat niet eens op slot... De radio zat er nog netjes in.
Er is een reden dat ik ook voor een JVC Chameleon gekozen heb voor in mijn auto.

Om de hoek in een andere straat hebben we nooit problemen gehad, maar in een zijstraatje stonden een week later wel weer twee auto's met ingeslagen ramen. De onze hadden ze met rust gelaten, dezelfde daders?

We hebben wel aangifte gedaan, maar niks op teruggehoord. De WA+ verzekering die we daarna afgesloten hebben heeft zijn geld wel opgebracht. Binnen drie maanden moesten we twee keer de voorruit laten vervangen wegens een steentje, sterretje en barst, binnen 24 uur in beide gevallen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2009 21:38 #760842 door V300 register

Kooyman;92520 schreef : Bij de 740 is begin vorig jaar in Amsterdam, Tugelaweg/ Maritz straat, het ruitje aan de passagierskant ingeslagen.

Maritzstraat? Daar stond bij het viaduct bij de Beukenweg altijd een metallicgroene 740 uit 1987 (kenteken begon dacht ik met RK). Ooit heb ik bij die auto eens de ANWB (wegenwacht) zien staan. Is dat soms de 740 waar het over gaat?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2009 21:53 #760845 door V300 register
Hij heeft daar bij het sportveldje en viaduct Beukenweg maar een keer gestaan, dus ik denk dat je een andere bedoelt. Hij is wel metallic blauwgroen en estate, maar de wegenwacht is er op die plek nooit bij geweest. Er stonden daar trouwens meer oudere Volvo's, o.a. een 960 sedan, en daar hebben we nooit een ingeslagen ruit bij gezien.

Hij stond vaker in de C. de Wetstraat, daar woonde ik toen nog, of in de Krugerstraat om de hoek. Daar hebben we alleen ijs op het raam gehad van de 780. Die stond op de plek van de Italiaanse (Marokkaanse met jellaba) ijscoman, volgens hem. Briefje onder de ruitenwisser gestopt van de ijsauto dat we dat geen normaal gedrag vonden en geen last meer gehad.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 22:03 #760848 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Vandalisme
Dat is echt niet leuk. En ik weet hoe moeilijk het is om vrijwillergers elke keer weer temoeten motiveren om het te reparen. Bij de scouting hebben ze eens 2x vlak achter elkaar diverse ruiten ingegooid. En dan zit je weer 2 uur op het politieburo aangifte te doen. En het opruimen en het repareren.

Meest frapante wat wij ooit meegemaakt hebben is dat er een:

Complete boom aan brandhout, gewoon gestolen is. En het waren ook nog niet eens kleine blokken ook.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 22:25 #760855 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Vandalisme
Vrijwiligers opnieuw motiveren is altijd heel lastig. Vandaar dat het vooral voor stichtingen, clubs etc. het altijd dubbel zo vervelend is als er zoiets gebeurt!

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 23:16 #760875 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Vandalisme
praat me er niet van... :(

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 10:08 #760892 door V300 register
Jezus, wat een mafkezen! Waarom, in godsnaam?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 10:16 #760896 door V300 register
Vannacht is mijn benzinedop gejat...
de benzine zit er nog gewoon in maar de dop is weg
was verdomme ook nog een dop in kleur, met slot (maar niet dat dat helpt....)

mijn Dafje heeft 3 jaar achter het huis gestaan hier, nooit wat mee gebeurd en dit is nu al de 2e keer dat er iets met de GLT is (pas was de spiegel omgetrapt, gelukkig niet afgebroken maar het stelmechanisme is wel kapot)

ps. Erik is al gebeld en hij neemt zaterdag een nieuwe voor me mee

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC