Vandalisme

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 11:21 #760906 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vandalisme
Kijk maar uit dat je geen suiker of zand in je tank hebt!!! Ik zou het er niet op wagen iig...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 11:24 #760908 door V300 register
Ik heb net al een stuk gereden (kwam er daar pas achter...) en heb niets vreemds gemerkt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 11:27 #760909 door V300 register
Mja, met suiker moet het vrij snel problemen opleveren. Maar met zand is dat pas als de tank leeg is. Met een goed filter is dat trouwens niet zo'n punt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 14:24 #760921 door V300 register
mijn tankdop is weer terug :)
de buurvrouw had hem gevonden in de bosjes, haar tankdop was ook opengebroken. Er zitten wel wat sporen op van hoe de tankdop met een schroevendraaien is opengebroken

Hoogstwaarschijnlijk hebben ze dus toch benzine willen stelen maar zijn ze onderbroken

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 16:04 #760932 door V300 register
Ongeveer een jaar geleden is bij ons op de club ook het wedstrijdleiding hok in de fik gegaan. Compleet uitgebrand. Gelukkig weinig waardevols daarin, maar wel een hoop schade aan het gebouw.

bij mijn buurman hebben ze ooit (4 jaar terug ofzo) alle ruiten van zijn auto ingeslagen, voor, achter, zijkant, spiegels etc... auto was meteen financieel total loss....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 17:30 #760943 door V300 register
Hier in de straat woonden mensen en die hadden een Saab 90 of 99 (weet het niet meer precies). In het holst van de nacht hebben ze op het dak staan dansen met allemaal deuken tot gevolg.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 19:22 #760959 door V300 register
Mijn zwager heeft ooit es op het politiebureau gezeten omdat ie, toen ie een jaar of 15 was, een sloopauto sloopte die geen sloopauto was :D

Bij mij hebben ze vorig jaar m'n achterruit ingeslagen :grr: Zulke lui moet je eerst doodschieten, dan vierendelen, dan ophangen en dan verdrinken. Grapje uiteraard... iemand verdrinken mag niet :+ Maar serieus, zulke lui weten niet wat ze anderen aandoen. 't Kostte mij 130 euro (viel nog mee) + een hele dag werk, + nog werk voor de glaszettert. Gek word je ervan! :grr3:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 19:27 #760960 door V300 register

Dutchie;92641 schreef : Maar serieus, zulke lui weten niet wat ze anderen aandoen. 't Kostte mij 130 euro (viel nog mee) + een hele dag werk, + nog werk voor de glaszettert. Gek word je ervan! :grr3:

Weten ze wel hoor, kan ze alleen niets schelen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 20:38 #760970 door V300 register

Dutchie;92641 schreef : (...)
Bij mij hebben ze vorig jaar m'n achterruit ingeslagen :grr: Zulke lui moet je eerst doodschieten, dan vierendelen, dan ophangen en dan verdrinken. Grapje uiteraard... iemand verdrinken mag niet :+ (...)

Iemand doodschieten, vierendelen en/of ophangen mag ook niet, en als mod zou je beter moeten weten dan dat op het forum te posten ;)

Wat niet onverminderd laat staan dat het zwaar frustrerend is, en dat zo'n kereltje eigenlijk eigenhandig de schade moet betalen + helpen fikxen, naast de bureauhaltstraf die hij verdient...:flame: (waar is die smiley met die enorme bazooka naar toe....)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2009 10:31 #761185 door V300 register
ik heb gelukkig daar geen last van...weet je wat ik altijd vind van vandalisme of diefstal...ik zeg altijd maar: dat ze mijn autoradio jatten geef ik helemaal niks om...ik koop wel een nieuwe...maar dat ze mijn ruit inslaan en mss de leren bekleding of de lak beschadigen dat vind ik erg.
als er nu een aantal deuken in mijn auto geschopt zouden worden is en geen bedrag die mijn emotionele schade kan vergoedden...
heb zelfs een keer gedroomd dat ik ruzie had met een groep jongens en die gooide toen een brandbom in mijn auto..ik werd jankend en badend in het zweet wakker, ben de hele dag helemaal overstuur geweest alleen maar omdat ik heb GEDROOMD dat mijn auto uitbrande.
neej ik denk dat dat een van de ergste dingen is die me kan overkomen..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC