Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- V300 register
- Verbannen
-

@Jan: Mooi dat jij ook zoiets soortgelijks hebt. En minder stadskilometers gaat 'm niet worden. Ben nogal een luie donder die weigert te gaan fietsen naar z'n werk, ondanks dat het maar 3km is... :humor:
En jouw verbruik word ik ook niet vrolijk van

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
DanteG;229749 schreef : @Jan: Mooi dat jij ook zoiets soortgelijks hebt. En minder stadskilometers gaat 'm niet worden. Ben nogal een luie donder die weigert te gaan fietsen naar z'n werk, ondanks dat het maar 3km is... :humor:
Zou ik toch meer doen of vaker afwisselen met wat langere stukken. De motor en uitlaat worden bij lange na niet warm op dat korte stukje. Als we Lijntje alleen voor boodschappen gebruiken dan is de accu na 4-6 weekenden te leeg om nog fatsoenlijk te starten.
DanteG;229749 schreef : En jouw verbruik word ik ook niet vrolijk van
Ik ook niet, met de oude bougies kreeg ik dat alleen voor elkaar met E98, op E95 wilde ie al nauwelijks lopen en dan blij zijn met 1:6.
- V300 register
- Verbannen
-
wat je ook nog zou moeten doen is je remsysteem servicen en de klepspeling controleren cq bijstellen.
- V300 register
- Verbannen
-

Net m'n jerrycan met ca. 9,5 liter benzine er nog in maar in de tank gegooid... Oude benzine wil je ook niet op rijden & aangezien in deze auto de tankinhoud wel af te lezen valt, heb ik geen gevulde jerrycan meer nodig

Van:
Naar:
We'll see...

- V300 register
- Verbannen
-
Wel echt heel rustig aan gedaan, veel hypermiling. 150km binnen/buiten bebouwde kom en 100km snelweg. Met alleen snelweg rijden zou het dus nog hoger kunnen.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
M'n dagteller heeft eindelijk de 700 aangetikt, had nog wel iets meer bijgekunt, zat nog ongeveer 4 liter in de tank.
Volgens de computer zit ik op 1:17,15 gemiddeld maar zo precies is hij nou ook weer niet gekalibreerd.
Uiteraard alleen maar snelweg en provinciale wegen, vaak achter vrachtwagens hangen enz....
Ging overgens 41,46 liter in
- V300 register
- Verbannen
-
Hier ook een PR... Vandaag weer getankt & 1:9,8 gehaald met maar 120km snelweg yeehaa!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-