Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;162517 schreef : De laatste keer dat ik getankt heb (poosje terug alweer) was 98 voor 1.45 de liter, in Duitsland, bij m'n vaste pomp. De pomphouder begint me zelfs steeds meer te vragen over de 345, vindt 'ie wel interessant.
Waar is dat? In de buurt van Berg en Dal? Want dan wil ik daar het mijne wel van weten!

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Helaas kom ik niet zo vaak in de buurt van Emmerich, maar goedkoop tanken kun je altijd in !!Deutschland!! :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Ik kom er vaak zat, m'n broer woont daar in de buurt.
Dichter bij Berg en Dal in de buurt: de Aral in Kranenburg, vlakbij de rotonde, is ook wel redelijk goedkoop. Maar dat is nog wel een eindje rijden vanaf B en D.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;162519 schreef : Dan ga ik d'r wel eens langs met de 360GLS als het weer wat mooier weer is
Helaas kom ik niet zo vaak in de buurt van Emmerich, maar goedkoop tanken kun je altijd in !!Deutschland!! :+
Bolle Jan (Heinen) al geprobeerd in De Heurne? Zit bij de Teunismolen als ik het goed heb (bij de Caspersstraat).
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;162457 schreef : Ik heb een pasje van Volds in het busje liggen, maar betaalde vorige week meer dan 1,30 de liter in NL. Nu zal het mij verder worst zijn, ik hoef het niet te betalen
Jezus... dat is veel. Heb hier gisteren dus midden in de stad bij de Shell, nou niet echt de goedkoopste 230 liter dieselolie staan tanken ? 1,19 de liter.