Schijfrem volvo amazon 63
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-11-2012 20:57 #120852
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Schijfrem volvo amazon 63
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-12-2012 19:23 #121057
door Erik Ciesluk
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Schijfrem volvo amazon 63
Keurig gedaan, netjes opgelost!
Dat lassen komt ook wel goed zie ik.
Dat lassen komt ook wel goed zie ik.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-12-2012 20:05 #121058
door Arno Pfennings
Ja Erik, with a little help from my forum friends Thx!

- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-12-2012 12:52 #121414
door Arno Pfennings
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en mijn vrije dag gebruikt om naar het pak-station te rijden. Ze hebben alleen nog een lampje vervangen van 1 koplamp en klaar was Kees...alles in orde...MAARRR...steekproef RDW (heb ik nog nooit met welke auto dan ook gehad), dus wachten op de goede RDW-man en die heeft vervolgens alles (vol bewondering
) gecheckt...Garagehouder en RDW-man in de amazon en even buiten een proefritje maken...alles bleek nog steeds goed.
Nog even met de RDW-man gesproken en hij merkte op "Hij remt wel HEEEEEEEL erg goed"
...de kans gepakt en meteen tegen hem "Heb je het idee dat een remdrukbegrenzer het wat stabieler maakt? En DAT was het onderwerp dat hij zelf ook in gedachten had en zei meteen "zeker weten"
Eind goed al goed, APK ok, schorsing opgeheven...en ik wil een remdrukbegrenzer
Vraagje mbt de begrenzer, zijn er meerdere uitvoeringen of wordt het in de meeste gevallen zo'n instelbare? Hoe stel je die correct in zonder remmentestbank? Aantal slagen open oid?
Plaatsing op schutbord of bij de achteras?
Bij voorbaat weer dank voor de antwoorden
Arno

Nog even met de RDW-man gesproken en hij merkte op "Hij remt wel HEEEEEEEL erg goed"

Eind goed al goed, APK ok, schorsing opgeheven...en ik wil een remdrukbegrenzer

Vraagje mbt de begrenzer, zijn er meerdere uitvoeringen of wordt het in de meeste gevallen zo'n instelbare? Hoe stel je die correct in zonder remmentestbank? Aantal slagen open oid?
Plaatsing op schutbord of bij de achteras?
Bij voorbaat weer dank voor de antwoorden
Arno