Katterug project

Lees meer
12-11-2019 22:04 #185969 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Bedankt voor jullie reacties :-), Maikel, dat ga ik zeker doen. Eerst maar eens beginnen met wat ritjes hier in de buurt maar daarna wil ik toch ook grotere ritten maken. Noordkaap is me net even te ver, maar Nederland en Belgie moet toch zeker te doen zijn :-)

Tijdens de eerste rit kwam ik er achter dat de midden demper toch wel erg laag lag met een kleine 11 cm bodum vrijheid, had een last van het "Wessel probleem " als ik een drempel over ging :-). Heb daarom de demper vervangen door een ander model, k'zit nu op 15 cm. Is nog niet echt veel maar de drempels kan ik nu zonder problemen over.



Hans, je hebt helemaal gelijk waarom wachten op de voorjaarszon. Afgelopen vrijdag was een geweldige dag zelf warm en YES :-) :-) we hebben met de krullen in de wind gereden, wat een moment hier heb ik naar uitgekeken. Toch even mooi om te vertellen waarom nu die vrijdag. Deze dag hebben we de as van mijn schoonmoeder opgehaald. Ze heeft de wagen net niet meer mogen zien maar als we het over de wagen hadden dan kwam ze vaak met het oude familie album en liet ze de wagen van haar vader zien. Ze vertelde dan over de ritten die ze met de familie maakte.



We hebben haar dus in stijl opgehaald en mijn schoonzus heeft het moment vast gelegd.









Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-11-2019 20:08 - 13-11-2019 20:11 #185982 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Katterug project
Rob geweldig …. een project van 12 jaar en als bonus ook je schoonmoeder erin weg brengen.... begrijp me niet verkeerd en ik bedoel het niet als een twijfelachtige grap, maar heb genoten van je video.
Jouw grijns aan het einde spreekt boekdelen !!!

Heb wel een opmerking, hoe is de zichtbaarheid van je LED lampen in de avond, zou het niet een idee zij om binnenin de kap voor het zicht gedeelte een extra remlicht te plaatsen, dan ben je in het donker en bij slecht weer (rijden met de kap dicht) beter zichtbaar.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-11-2019 01:39 #185992 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Thanks Ed, was inderdaad mooi om haar zo op te halen. Dat remlicht zal ik eens naar kijken, heb ook nog geen idee hoe de verlichting er uitziet als het donker is. Bedankt alvast voor de tip :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-03-2020 22:37 - 21-03-2020 22:29 #187534 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Vreemde tijden waar we in leven, ineens is alles wat zo vanzelfsprekend is niet meer zo vanzelfsprekend. Zo ook de Limburgtoer die niet meer door kon gaan. De overheid geeft ons de goede raad om naar buiten te gaan, de frisse lucht. En dat hebben we afgelopen woensdag gedaan, een super dag en super genieten. We hebben een alternatieve Limburgtoer gereden, enige probleempje in een Katterug red je die 1.5m social distance niet :-(. Laten we hopen dat deze crises snel voorbij is, dat we er allemaal goed en gezond uitkomen en later dit jaar weer kunnen genieten van al die activiteiten die nu uitgesteld zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-03-2020 09:38 #187537 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Katterug project
Ja Rob, het zijn vreemde tijden en niemand weet hoe lang dit door gaat.
Heb van de week spreekuur gedan op wat we de 'vuile poli' noemen, hier worden mensen gezien met mogelijk een Corona besmetting.
Probeer de humor in te zien van een dokter uitgedost met schort, mondkapje, dubbele handschoenen en een skibril.... bijzonder om te zien dat kleine kinderen goed voorbereid door hun ouders toestaan dat ze worden onderzocht, ondertussen natuurlijk wel super geconcentreerd werken, we doen dit max 4 uur aan een omdat de kans op fouten anders te veel toeneemt.
Eind van de dag ben ik aardig versleten, gelukkig kan ik het weekeinde nog aan mijn Volvo's sleutelen omdat ik geen dienst heb.
Veel succes aan jullie allen, blijf scherp en hou 1 1/2 meter afstand als je andere mensen ziet dan je huisgenoten.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-03-2020 22:27 #187543 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Ed, geweldig werk doen jullie. Jij ook heel veel succes en zorg dat je gezond blijft

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-03-2020 01:05 #187544 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Katterug project
Jullie doen goed werk Ed waar zouden we zijn zonder jullie hulp respect alleen maar respect.
Ik woon zelf op de Filippijnen, ik moet zeggen dat de mensen daar toch serieuser omgaan met de ziekte als Nederlanders.
Wij hebben nu 307 besmettingen 19 doden en 13 hersteld en dat op 104miljoen inwoners.
De richtlijnen zijn hier ook een stuk strenger, 2 besmetingen in een woonwijk, woonwijk op slot, twee besmettingen in verschillende woonwijk, stad op slot, twee besetingen in twee verschillende steden provincie op slot.
Op het moment is Luzon op slot een provincie met 57miljoen inwoners.
Vanaf maandag in Bais City daar waar ik woon wordt er elke dag vanaf vier in de middag gedesinfecteerd en wij hebben geen een besmetting.
Maar ik moet zeggen de Filippijnen is nog niet over de top heen wij hebben er sinds gisteren 77 besmette gevallen bij

Ga zo door en blijf gezond.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2020 03:15 - 01-05-2020 03:46 #188217 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Al die jaren een foto geleend van internet voor mijn profiel foto en nu eindelijk de zelfde foto kunnen maken van mijn wagen :-)



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2020 12:58 #188227 door Ger Post
Beantwoord door Ger Post in topic Katterug project
Mooi!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2020 13:39 #188230 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Katterug project
Heel gaaf! Geniet ervan!
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.