- Berichten: 1421
Katterug project
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
Lars Rengersen schreef : @Peter, ja zo'n ding werkt heerlijk. Ik heb na enige research de Brother PT-E550WVP gekocht.
Bedankt allemaal voor jullie reacties, die Brother printer is inderdaad een heel mooi ding. Ik ben bang dat ik misschien al een stap te ver ben om dit nog te gaan doen . Ik hou het in gedachte voor een volgend project. Nu is mijn systeem gelukkig relatief eenvoudig en kan ik mogelijk nog weg komen met eenvoudige aanduidingen.
Ik heb in elk geval vast een begin gemaakt met wat schema's nu alles nog vers in mijn hoofd zit. K'ben begonnen met het benoemen van de grote onderdelen waarin ik dan later eenvoudig een onder verdeling kan maken.
Door de nummer aanduiding kan ik straks eenvouding contact punten terug vinden. Zo zal de aanduiding S02-02/01 verwijzer naar de module links onder het dashboard
S02 - module
02 - Terminal blok 02
/01 - Contact punt 01 op terminal 02
En zo zal FB02/03 verwijzen naar de derde zekering in de nieuwe extra zekeringen doos
In het schema ziet dit er dan zo uit.
Omdat je nooit alles netjes en overzichtelijk op een A3 of A4 vel krijgt ga ik alle systemen die niet op het originele schema staan op afzonderlijke schema's zetten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3364
Lijkt mij iets makkelijker dan papier en het heeft een gratis versie.
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
MAAAARRRRR het is niet nodig, vandaag weer een feestje in de garage en een mijlpaal YES YES de motor loopt en de relais doen wat ze doen moeten Heb nog wel even de hulptroepen in geschakeld want hoe moeilijk is het als je eenmaal op een denkpad zit om dan ook even naar links en naar rechts te kijken. Ik had alles waarmee de motor eigenlijk gewoon moest starten, benzine, lucht een vonk en een mooie compressie. Maar het enige wat ik had was een zucht uit de carburateur als cilinder 1 ontstak. Van Lars kreeg ik een heel mooi bruikbare uitleg over de ontsteking waarmee ik mijn roestige geheugen kon opfrissen. Uiteindelijke had Twan de oplossing het verdeler asje zat 180 grade verkeerd . Het resultaat was een smile vans oor tot oor en een klein dansje rond de wagen
En de mechanische oliedruk meter doet het ook, vind ik een heel mooi detail dat echt bij de wagen hoort
En dan nog een klein ideetje waar ik al een tijd mee rond liep. Ik heb al eerder de schakeling laten zien met de afstandbediening om de spanning op de wagen te krijgen. Het idee van een losse afstandbediening stond me niet zo aan. Daarom gezocht naar iets wat de sleutel integreert. Die heb ik gevonden. De originele sleutel aangepast en nu heb ik alles in een
Morgen verder met het interieur en dan gaan we steeds dichter naar de finish lijn
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3364
Goed voor elkaar.
by the way zo loopt die motor van mij ook en warm net een naaimachientje.
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Offline
- Platinum-lid
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Daniel Jacobs
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 163
Proficiat ....
Gr. Daniel
Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Thom Fransen
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 274
Thom
The difference between men and boys is the price of their toys
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jan van Bochove
- Offline
- Platinum-lid
- '66 combi
- Berichten: 1253
Er valt wel wat van je af hé als de motor eindelijk loopt, dan is het in eens een auto!!
Schitterende kabelboom met die labels, echt smullen.
Succes met laatste loodjes.
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 16020-dummy
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 65
En zoals mijn voorganger zegt, wat heb je het allemaal keurig met beleid afgewerkt. Super!
Welke zaken moeten er nog aan het interieur afgerond worden?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Vandaag was weer zo een mijlpaal momentje, het "Super Turtle Wax" momentje. meestal komt de wax uit de kast als je de laatste hand legt aan de restauratie
Op 30 September 2007 stond ik hier
Vandaag sta ik hier en heb de laatste dingen aan de wagen gedaan voordat ik volgende week vrijdag naar de RDW
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.