- Berichten: 1421
Katterug project
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
Deze week ga ik BPM aangifte doen, is kostenloos maar moet wel gebeuren, en dan kan de RDW het kenteken afgeven. In het weekend gemerkt dat de uitlaat wat laag hangt, daar moet nog wat aan gebeuren. Tijdens de terugreis op zondag erg veel regen gehad. Ik was bang dat er toch wat regenwaten naar binnen zou komen maar dat viel 100% mee. Alleen wat water via de voorruit rubbers, daar kan eenvoudig wat aan gedaan worden.
Nogmaals heel erg bedankt allemaal
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Inclusief het live openen van het dak.
Diepe buiging!
Plaatje van “the man and his machine”
Mooi dat het dak etc de regen goed heeft weerstaan.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Afwezig
- Platinum-lid
- Berichten: 3369
Ik zou hem zo maar niet weg doen heeft wel twaalf jaar van je leven gekost en dat is niet in geld uit te drukken.
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Ik wacht nu al sinds 28 september op mijn kenteken. Nu is mijn laatste ervaring met dit invoer/kenteken onderwerp meer dan 6 weken dus dan valt twee weken nog heel erg binnen de bestaande gevoels normen. Afgelopen vrijdag toch maar eens voorzichtig gebeld en ja hoor er was inderdaad een probleempje. Alles lag al klaar sinds 1 oktober maar er was geen " aspirant aansprakelijke " bekend bij de RDW en nee hier wordt door de RDW niet over gecommuniceerd. Het bleek dat de naam, adres en e-mail gegevens die ik in 2016 aan de RDW heb door gegeven niet meer geldig waren door de wettelijke verval/verloop datum. Vandaag alles recht gezet bij de RDW in Elsloo en nu weer voor de brievenbus gaan liggen in afwachting van het rechthoekige plastic kaartje .
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 14839-dummy
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 53
Focus je op de mogelijkheden, onmogelijkheden gebeuren toch niet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Fred Kok
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 310
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- René Minnebo
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 2284
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Offline
- Platinum-lid
Ook de voorruit lijkt meer rechtop te staan, eens met vorige schrijver dat de lijn van Rob veel mooier is.
RDW Realiteit dus Wachten
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Wat leuk Fred dat je deze wagen tegen bent gekomen. Ik had hem zelf al eens op internet gevonden en gebruikt op mijn foto bord om zo te gebruiken voor ideeën voor mijn eigen ontwerp. Voor zover ik het kan beoordelen is het ook een zelfbouw op basis van een 544 met grote voorruit en de benzine tank op de originele 444/544 plaats. Je kunt zien dat deze bouwer er ook heel veel tijd en denkwerk in heeft gestoken.
Het klopt inderdaad Ed dat ik mijn klep heb aangepast, deze is ongeveer 15 cm langer geworden en de scharnierlijn is een kleine 20 cm gezakt om zo de de deur/PV444 achterruit lijn door te laten lopen
Maar nu even het echte leuke nieuws
De wagen heeft een naam DZ-87-92, weegt 1070kg en net heb ik de mooiste platen van de hele wereld opgehaald.
Woendag APK en dan het eerste echte ritje op de openbare weg
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Als ik nu weer naar dit kenteken kijk DZ-87-92
Getrouwd in 1987
Oudste zoon geboren in 1992
Jongste zoon geboren in 1997, dus de 7 en de 2 komen weer terug
Ons huisnummer is 27
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.