Katterug project

Lees meer
30-12-2018 12:25 #181112 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Gister 2018 afgesloten met het laatste afstellen en aandraaien van de bouten en moeren van de achter bumper. De brug zit nu ook op zijn plek, die had toch echt niet mogen ontbreken :-)



De LED verlichting maakt toch echt het verschil.



Voor iedereen de aller beste wensen voor 2019, dat het weer een heel mooi jaar mag worden met heel veel mooie onderwerpen en updates op dit forum, mooi weer en auto ritten met een hobby wagen vol familie.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-12-2018 13:13 #181113 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic Katterug project
Schitterende jaarafsluiting!

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-12-2018 17:27 #181114 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Katterug project
Wat wordt-ie mooi, Rob!
Goeie jaarafsluiting en nu op naar 2019 met hopelijk net zo'n zomer als 2018, zodat je lekker kan gaan touren met je CatCabrio!

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-12-2018 21:07 #181118 door Maikel Groener
Beantwoord door Maikel Groener in topic Katterug project
Mooi Rob.
Succes met de laatste loodjes

244 GLE '79 als dagelijks vervoer, Ama '68 project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-12-2018 21:43 #181119 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Katterug project
Kijk aan! Lampjes in de kerstboom zijn mooi, maar dit is helemaal mooi!
Mooi resultaat voor 2018 Rob, je auto in kleur!
Op naar (rijden in) 2019.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-12-2018 12:00 #181128 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Katterug project
Wat een werkelijk prachtige auto, Rob! Wauw!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-01-2019 22:30 #181252 door 16020-dummy
Beantwoord door 16020-dummy in topic Katterug project
Jeetje, wat wordt ie prachtig. Een genot om dit wdb te volgen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-01-2019 22:29 - 24-01-2019 22:31 #181567 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Bedankt allemaal voor jullie reacties, 2019 is al weer bijna een maand oud tijd voor een kleine update.
Heb nog wat kleine dingen kunnen doen aan het elektrisch systeem maar belangrijker zijn de interieur panelen voor de kofferbak en de delen rond de achterbank waar de kap komt te liggen. Deze zijn nu allemaal klaar, de zichtzijde zijn mat zwart geworden en de achterkanten zijn met een buitenbeits behandeld zodat het vocht er niet meer bij kan




De Huke Basart binnen schermen zitten bijna op de plek.

Achter had ik al eerder gedaan


Links voor is klaar



Recht ben ik nog aan bezig, maar heb het deze week opgegeven........het winter weer heeft het gewonnen



Ik wil de binnenschermen voor nog wat aangepast. In de onderste hoeken achter is de wielkuip niet afgesloten van de motorruimte en het schutbord. Om rommel en uiteindelijk roest te voorkomen wil ik hier een deel van een VW golf wielkuip in boetseren.


De resultaten komen weer bij de volgende update

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-02-2019 15:07 - 05-02-2019 15:11 #181799 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
.




Zo de binnen schermen voor zijn ook klaar, en ........... er is een nieuwe deadline :-)

Eind van deze maand gaat de wagen naar Carla voor zijn hoge hoed .... spannend .... kan niet wachten. De komende weken ga ik verder met het opbouwen van de deuren zodat het kapframe afgesteld kan worden op de ramen
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-02-2019 22:08 #181981 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Nu dat er een datum voor de kap is zijn er toch een aantal dingen die klaar moeten zijn. Het kapframe moet afgesteld worden maar dan moeten eerst de ramen in de deuren. De achterbank moet op zijn plaats komen omdat hier het dekzeil aan vast komt dat over de dichte kap gaat. Hierdoor zullen dan weer eerst de zijpanelen erin moeten omdat ik er later heel slecht bij kom. En voordat de panelen erin gaan zal de lange kabelboom erin moeten, een werklijstje dus.

Twee hele productieve dagen gehad en kan ik weer met een goed gevoel de garage deur dicht maken :-)

Eerst dus de kabelboom uitgelegd op de grond. Een touwtje door de wagen getrokken om zo de lengte en de plaats van de split te kunnen bepalen




De split voor de bedrading van de tank en binnen verlichting gesealed met krimpkous. De gele draad heb ik er als extra/reserve ingetrokken en kan eventueel bij de split onderbroken worden. Je weet maar nooit waarvoor dat nog een keer handig is.




Alle doorvoeren door de carrosserie zijn voorzien van rubber grommets en het geheel is vast gezet met beugeltjes.






Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.