Katterug project

Lees meer
19-11-2018 22:29 #180382 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project
Zeker Rene :-) :-) :-)
Volgend jaar ga ik de staats loterij winnen, ik voel het gewoon en dan ga ik me toch een garage bouwen zo eentje waar ik het nooit meer koud in krijg nooit meer huren gewoon van mij :-) :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-11-2018 23:09 #180385 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Katterug project

Rob Baeten schreef : Zeker Rene :-) :-) :-)
Volgend jaar ga ik de staats loterij winnen, ik voel het gewoon en dan ga ik me toch een garage bouwen zo eentje waar ik het nooit meer koud in krijg nooit meer huren gewoon van mij :-) :-)


O ik dacht dat het je eigendom was, ja dan kan ik het begrijpen. Ik huur ook maar heb de CV installatie zelf aangelegd met 2e hands spullen heeft me nog geen €200 gekost. En ja als ik weg ga dan ben ik het kwijt. Maar die 200 heb ik er in die 5 jaar dat ik mijn CV heb nu qua comfort wel uit. En ik heb de mazzel dat ik een m3 gas prijs heb die de landbouw betaalt en dat is een kwartje voor een m3 gas. Per jaar stook ik voor 3 a 4 tientjes weg. Als we er niet zijn staat de cv uit. Bevriezen doet ie niet want hij is gevuld met 50% glycol en 50% water.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-11-2018 09:13 #180395 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Katterug project
Prima, zou dit wel voorbespreken met je partner....als het gebeurt zal die ook wel een wensenlijstje hebben.
Een nadeel van eigen grote ruimte, deze staat zo weer vol en had je hem iets groter moeten plannen (ervaringsdeskundig..)

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
21-11-2018 22:02 #180435 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Katterug project
Weet je wat ook lekker werkt; een infrarood straler.
Hoeft niet eens zo groot te zijn als op een terras, ik heb in de schuur een kleintje van een paar tientjes die 3 verwarmingselementen heeft, per stuk inschakelbaar dus 3 vermogens 600,1200 en 1800 Watt.
Kom net uit de schuur en heb maar 600 Watt aan gehad. De straling voelt alsof je in de zon staat.
Voorwaarde is wel dat je niet te ver van de straling vandaan gaat staan.

Enne...prachtige vorderingen weer Rob, geniaal die lepels!

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-11-2018 10:51 #180444 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Katterug project
Een beetje off topic maar als je ook Solarpanels hebt liggen is infrarood verwarming heel slim, over het algemeen zijn de ruimtes groot waar we in sleutelen.
Combinatie met vloerverwarming en warmtepomp kan heel voordelig zijn en ga ik in de Deel toepassen.... en toen belde Rob ! leuk ff gekletst, de oude Volvo's verbroederen.

Terug naar de infrarood, ook bij Volvo Lotte hebben ze infrarood recht boven de werkplek, is prima
Hou jullie op de hoogte en zal een nieuwe topic aanmaken

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-12-2018 19:33 #180620 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project

Jan van Bochove schreef : Weet je wat ook lekker werkt; een infrarood straler.
Hoeft niet eens zo groot te zijn als op een terras, ik heb in de schuur een kleintje van een paar tientjes die 3 verwarmingselementen heeft, per stuk inschakelbaar dus 3 vermogens 600,1200 en 1800 Watt.




Prima plan Jan, heb bij de Hornbach een badkamer verwarming gehaald en bij de kringloop een camera statief
En dan ben je voor 22 Euries helemaal klaar en kun je hem ook nog eens in alle hoeken en hoogtes zetten :-)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-12-2018 19:42 #180621 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Katterug project
Leuk als je huurt met stroom maar voor thuis moet ik zo een stroom vreter niet hebben. Maar ook ik heb er 1 echter die gebruik ik als extra verwarming als ik geplamuurd had. Je kan gericht de plek extra verwarmen. Word dus alleen maar in de werkplaats gebruikt die ik huur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-12-2018 17:23 #180636 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project

René Minnebo schreef : Leuk als je huurt met stroom maar voor thuis moet ik zo een stroom vreter niet hebben. Maar ook ik heb er 1 echter die gebruik ik als extra verwarming als ik geplamuurd had. Je kan gericht de plek extra verwarmen. Word dus alleen maar in de werkplaats gebruikt die ik huur.


Klopt René, met 600 of 1200 Watt/u is dat zeker te merken :-( ik ga het zeker in de gate houden
Vandaag had ik hem gelukkig niet nodig, wel lekker met de neus opgeschoten, die is een heel eind klaar.



Verder ook weer een deel van de nieuwe bedrading gelegd.









Gaat lekker zo, volgende week weer verder :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-12-2018 21:07 #180642 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Katterug project
He wat is dat nou, zie ik daar verroeste parkers in de koplamp pot. Die ga je toch wel vervangen voor nieuwe toch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-12-2018 21:59 #180645 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Katterug project

René Minnebo schreef : He wat is dat nou, zie ik daar verroeste parkers in de koplamp pot. Die ga je toch wel vervangen voor nieuwe toch.


Zekers :-) :-) :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.