Katterug project
- Paul Schaap
- Platinum lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thom Fransen
-
- Elite lid
-
Thom
The difference between men and boys is the price of their toys
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-

Daarom vandaag alle interieur delen maar naar Carla gebracht http://www.autostoffering-carla.nl/ en de plannen door gesproken dit wordt volgens mij echt heel mooi, k'zal kijken of ik hier binnenkort wat foto's van kan plaatsen. Nu lekker verder met de achteras, lagers opnieuw invetten en klaar maken voor de zwarte lak. Met een beetje geluk is de temperatuur dinsdag weer wat hogen

Hele mooie jaarwisseling allemaal, 2017 wordt een mooi jaar vol nieuwe uitdagingen.
Groeten, Rob
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
De spatplaat onder het chassis gemaakt, heb hiervoor een Katterug plaat aangepast
Alle delen klaar gemaakt voor de in te korten aandrijf as
En vandaag onverwachts de voorstoelen al op kunnen halen, daar kun je toch alleen maar blij van worden

Groeten, Rob
- Michel Vastmans
- Junior lid
-
Heb je de rekening nog niet gezien...?Rob Baeten schreef : En vandaag onverwachts de voorstoelen al op kunnen halen, daar kun je toch alleen maar blij van worden

- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Gert Vegter schreef :
Heb je de rekening nog niet gezien...?Rob Baeten schreef : En vandaag onverwachts de voorstoelen al op kunnen halen, daar kun je toch alleen maar blij van worden
Of zijn ze niet opnieuw bekleed?
Ik heb de rekening inderdaad al gezien Gert, :S het is niet meer het "low budget" project waar ik ooit mee begonnen ben en ben nu echt het grote geld aan het uitgeven. Nu dat ik zover gekomen ben wil ik het ook echt mooi hebben en dan mag het spaarvarken aan stukken

De hoofd steunen komen er toch op. In een eerder topic www.volvokv.nl/forum/interieur/25422-hoo...lijk-ja?limitstart=0 was ik er nog zeker van dat het niet ging gebeuren. Na wat passen, proefzitten en heroverwegen heb ik toch besloten om de stoelen in elk geval aan te passen zodat ik ze tijdens een rit kan gebruiken, op de parkeerplaats kunnen ze dan uit het zicht in kofferbak :) :) Het blijven gewoon misplaatste dingen op de Katterug stoel. Ze liggen nu nog bij Carla, als ik ze terug heb zal ik een hele kleine foto plaatsen :blush:
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate