Belangrijke Algemene Leden Vergadering

  • Jeroen Visser (GAST)
  • Jeroen Visser (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-02-2013 08:53 #123944 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Staat in de agenda.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-02-2013 14:44 #124049 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Vandaag blad in de bus ontvangen. Zal het eens op m'n gemak doorlezen. Leest toch prettiger dan op het scherm.
Bij het blad zat overigens ook de raamstikker daar waar we voorheen een raamsticker kregen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-03-2013 02:31 #124076 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Vanuit down under mijn commentaar;
Ik heb altijd duidelijk mijn mening gegeven en opbouwende kritiek gehad waar het beter kon.
Na zo' twintig jaar actief te zijn geweest heb ik definitief in januarinhet stokje overgedragen aan Boele, omdat hij jong is, het kan en een P1800 heeft.

Ik wil een groot compliment geven aan de insteek welke het bestuur maakt, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Laten we nu niet 'kleuteren' over de formulering of punten en komma's.
Het bestuur doet in mijn ogen een grote stap voorwaards, meer verantwoordelijkheid bij de Regio's en Registers, wel controle via coördinator en inspelen op de nieuwe mogelijkheden welke internet biedt.

Het is een enorme ommezwaai en soms moet je het oude laten voor wat het is en echt iets neuws neerzetten.
Mijn stem is voor, Siang en ik hebben hier al contact over.

Ik zou daar nog aan willen toevoegen de mogelijkheid van vergaderen via FaceTime , waarbij je elkaar ziet en kunt praten.
Stukken worden van te voren opgestuurd en alleen over hamerstukken wordt op de vergadering daadwerkelijk gestemd.
Daardoor bespaar je kilometers aan vervoer en is ook nog eens een besparing qua vergoeding voor gereden kilometers en huren van vergaderlocaties.

Werk momenteel aan de huisarts opleiding in Nijmegen en dit doen we al ruim twee jaar, werkt geweldig.
Je plaatst een document en leden van die groep, bv P1800 Register leden kunnen commentaar geven, komen nieuwe versies en zo verder.
zo kun je als bestuur enorm besparen op je tijdsinvestering en er aan werken wanneer het jou uitkomt.

Tenslotte hoef ik met mijn SBKA niet uit te leggen welke voordelen een Stichting als rechtspersoon heeft.
Dus heren niet lullen maar vullen, er is nog behoorlijk wat tijd, bestuur hulde en ga zo door.

Ed van der Zee

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-03-2013 12:25 #124569 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Even dit onderwerp weer naar voren halen. Als het hele verhaal over de statuten je duizelt, kan ik me dat voorstellen. In het eerste stuk in dit onderwerp staat kort maar krachtig uitgelegd waar het om gaat. Hoofdzaak: VERNIEUWING!! En om dat voor elkaar te krijgen is een 2/3 meerderheid van minimaal 75 stemgerechtigde leden nodig. Als dat lukt, kunnen in de toekomst raadplegingen of stemmingen via internet georganiseerd worden. En nog veel meer.

Vandaar de oproepen om vooral te komen of voor een machtiging te zorgen.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2013 17:31 #124696 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Hoeveel leden moeten aanstaande zaterdag aanwezig zijn? En in hoeverre is het realistisch dat we het benodigde aantal halen?
Eigenlijk wil ik niet komen. Maar ik snap ook wel als iedereen zo denkt, er zeker niet genoeg leden zijn. Dus als ik ongeveer de doorslag kan geven, maak ik me daar voor vrij.
Zie net bovenstaand bericht. Als het me lukt, kom ik. De kans dat er dan minimaal 75 leden zijn, is groot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2013 19:58 #124710 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Meestal komen er hoogstens 55 leden op een ALV. Dus ja, je bent nodig. Hopelijk is dit de laatste keer dat er in persoon gestemd moet worden. Bij minder dan 75 leden kan alleen over geagendeerde onderwerpen gestemd worden. Voor wijziging van statuten is 2/3 meerderheid nodig.
Als er amendementen, aanvullingen of correcties op de voorliggende stukken gewenst zijn, dan kan daarover gestemd worden. Mits er 75 leden zijn.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
16-03-2013 10:05 #124834 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Hoe laat begint het 12 of 1 uur? Want ik zie en lees verschillende tijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jeroen Visser (GAST)
  • Jeroen Visser (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-03-2013 10:10 #124835 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering

"Ronald Damme" schreef:
Hoe laat begint het 12 of 1 uur? Want ik zie en lees verschillende tijden.


Volgens het magazine tussen 12:00 - 13:00 ontvangst en lunch, vanaf 13:00 ledenvergadring tot 15:00 daarna borrel :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
16-03-2013 10:34 #124836 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
Dan ben ik er op het juiste tijdstip 3 uur :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • luuk verburgh (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
16-03-2013 11:19 #124837 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Belangrijke Algemene Leden Vergadering
en ik ook (helemaal niet :lol: ) maar ik heb geen recht van spreken (geen lid :oops: ) Dat komt wel als ik eens langer dan 3 maanden mijn Volvo houd (en geen Saabs, Mx-5, Alfa's, Kevers meer koop)
Prettige vergadering allen.

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.